Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Rengbågsförsök?

Stämmer att vi satte in två små embryon :)

• LiveYourDreams

Tack skevis! Vad söt du är! Vi har egentligen bim imon, men jag har inget tålamod ;) har testdag av kliniken på fredag, så då ska jag testa igen bara för att vara säker ;) håller tummarna för er, det vet du!

• LiveYourDreams

Rainbowdash: usch vad tråkigt vännen. Har ni pratat igenom varför hon inte vill o varför hon inte sagt ngt innan? Det blir helt klart en ansträning på ens ekonomi med alla försök, men en vis vän till mig sa en gång; pengar kan man alltid skaffa nya. :)

• LiveYourDreams

Minmio: oj! Trodde inte de var så noga med sånt från förr.. Jag mådde jättedåligt när jag var yngre med bla självskadebeteende. Man tror ju liksom inte att det man lagt bakom sig ska komma ikapp i en sån grej. Tror inte det är någon fara dock, de vill nog mest kolla av hur man mår nu med sånt i bagaget. Men förstår att du blev skraj.

• LiveYourDreams

Angående att låna till en bebis, vi har betalat alla insem allt eftersom men ivfen nu lånade vi till. Blancolån på 60000. Är inget vi ångrar alls, är o kommer vara så värt det. Vänta o spara va inget alternativ för oss, eftersom vi redan va så inne i svängen o inte ville vänta mer.

• LiveYourDreams

Har börjat blöda. Inga mängder, än men likväl. Har ganska kraftig mensvärk med så hoppet är inte speiellt högt just nu :(

• LiveYourDreams

Skevis: känns som jag bara väntar på missfallet. Vi får se om de kommer igång eller e ngt annat. E inte så hoppfull tyvärr. Har iaf bästa frun som tröstar o tar hand om o försöker peppa.

• LiveYourDreams

Här finns inga tvivel längre om att vi fått ett tidigt mf. Var ledsen som fan imorse. Nu är jag mest glad över att jag iaf kan bli gravid och att kroppen tar hand om det själv. Vi ska nog pausa ngn månad eller två nu så kroppen får läka. Vi har inget i frysen heller så blir ett nytt färskförök. Nu vill jag bara göra roliga saker med finaste frun oförsöka släppa barnbesattheten lite.

• LiveYourDreams

Syskonförsök: inte så länge jag inte får feber eller blöder onormalt länge. Är förtidigt o se ngt ändå. Skall testa med gravtest då o då för att se att det går ner. Låter som jag e helt känslokall, men det finns saker som vore mkt värre. Tex gå o tro att den växer o sen inte hitta hjärtljud. Finns en mening med allt o det va inte vår tur denna gång. Men är som sagt glad att kroppen tar hand om det o att jag faktiskt blev gravid. Stor kram tillbaka!

• LiveYourDreams

Werty: var i gbg har ni gjort era vul innan ivf? God jul till er alla :)

• LiveYourDreams

Vi va nog trådens första o enda pluss, men blev ju mf för oss tyvärr. Men vi ska snart köra på igen o hoppas på ett lika fint pluss som senast, men att den stannar då :)

• LiveYourDreams

Werty: är det lätt o få tid hos dem? Har de vetat att nu gjort dansk ivf? Japp! Vi kommer köra ett försök nu på nästa cykel :) hur går det för er?

• LiveYourDreams

Hejaheja! Spännande att det händer lite i tråden :) själv ska jag strax till apoteket o hämta medicin för 7000kr ;) med alla röda dagar o julstängt överallt lyckades vi inte få receptet översatt. Menmen, värre saker har hänt :)

• LiveYourDreams

Annatr: grattis :) rainbow: har jag aldrig tänkt på faktiskt :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?