Söker du en Doula?
Jag har startat en grupp nu där jag ska försöka samla in alla de doulor som jag träffat under åren för att kvinnor och män lättare ska kunna hitta oss, Fråga gärna om ni undrar över något!
Jag har startat en grupp nu där jag ska försöka samla in alla de doulor som jag träffat under åren för att kvinnor och män lättare ska kunna hitta oss, Fråga gärna om ni undrar över något!
Har ni vänner som också vill bli doula får ni gärna tipsa dem om vårens doulautbildning i Göteborg! Info hittar man på ODIS hemsida eller om man följer länken nedan!
Vill DU bli doula? På ODIS hemsida hittar du information om doulautbildningar runt om i landet!
Själv har jag doulajour och väntar på telefonsamtal! Wiiiiiiiiiiiiiii!
Haha, inlägget hamnade i fel tråd.. Nåja, det tål att upprepas att det finns doulautbildningar!!! Fler doulor åt folket!!!
Här är en Doula till som är verksam i Stockholm! Har precis fått mitt andra barn i september så har en liten paus för tillfället men om ett par månader ser jag framemot att få Doula igen! Har doulat 1 förlossning så har 2 kvar för att bli certifierad. Dessa två kommer att vara kostnadsfria. Även i framtiden skulle jag vilja jobba en del ideellt eller med reducerat arvode då jag anser att alla som vill ska kunna ha en Doula med vid sin förlossning oavsett ekonomisk situation.
Kul att du hittat hit Skrutt
Hej doulor! Kram på er!!! Spread the Word!!!
Hej. Har funderat lite på att kanske ha en doula med vid nästa förlossning. Finns det någon som tar uppdrag på KSS i Skövde?
Japp, här har du en toveca!