Paus i barnskapandet, men hur skingrar man tankarna?
Här går det dåligt att koppla bort "verkstaden". Ännu en gång kommer jag på mig med att kolla av om sambon jobbar kväll när det är dags för äl. Ajjabaja! Vi kommer ju iofs fortsätta försöka, men jag vill försöka koppla bort det lite grann i alla fall.
Åh! *slå på fingrarna* ge fan i att titta på scheman! FY FY!
Ja jag fick så lov att tänka idag, vi var hos mamma på middag och hennes fästman är min zonterapeut och han fick tid över innan han skulle åka och träna så han ville trycka lite, ja tyckte jag och han frågade vilken dag jag var på.. Jaha, där sprack det, fick tänka efter bra länge och sa till slut att det är cirka en vecka.
Men ja, han behöver ju veta så han inte trycker för mycket någonstans där det kan tänkas vara ägg osv.. :P
och dottern pratade ännu en gång om syskon blabla. Men annars går det fan stört jävla bra för mig, har inte rört min menscykel app en enda gång! Not once! Har inte heller gått till byrån med bebis saker och kikat eller köpt något, googlat på bebisrelaterat eller något!
Det enda var under zonterapin angående frågan och sen under behandlingen att jag kom på att maken ska börja med sin antibiotika om några dagar och jag frågade om han hade glömt eller inte. :)