• Anonym (dirr)

    Tänder på penisar, men inte män?

    Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

    Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

    Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

    Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

  • Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Anonym (AnalMan)

    Är en kille som också sista åren börjat fascineras av kukar, och drömmer om att bli tagen analt en dag, vill inte ha någonting mera än den biten.
    Ibland kan jag titta på bög porr, men då ska det bara vara närbild på kuken, vill inte se något mera.

  • Anonym (Makalös Manick)
    Den går hit, den går dit, den går runt en liten bit
    Den startar på ett kick, det är en makalös manick
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag attraheras mer av kvinnor. Men det har pirrat till med män ibland. Jag kan hångla med män jag tänder på. Och tycka att hans kropp är snygg. Gärna lite grövre, muskler. Skulle gilla att känna att han är stark, hans händer som griper tag i mina skinkor. Då skulle jag känna mig slampig. Kuken är såklart viktigast. Och den får gärna vara grov. Då går jag ner på knä framför honom...

  • Giftman82

    Jag har ofta homofantasier. Nu har jag turen att min fru och jag har otroligt öppen och ärlig kommunikation om sex och fantasier då vi också märkt att det tänder oss båda. Jag leker ofta med pluggar och dildos vilket hon tycker om.

    Det är oftast större kukar som tänder mig men absolut inte sperma. Jo INNAN jag sprutar gör det det, men direkt som första sprutet för mig kommer så känner jag nästan avsmak för det. Som när jag fantiserar om att spruta mig själv i munnen och ska precis göra det så blir det tvärstopp för mig. Runka någon eller att bli avsugen har jag märkt är bäst för mig. Och självklart att se min fru med andra. Då spelar det faktiskt ingen roll på storlek utan mer just att kuken är bara en extra sexleksak för oss just då.

  • Anonym (I garderoben)
    Giftman82 skrev 2023-04-14 04:26:36 följande:

    Jag har ofta homofantasier. Nu har jag turen att min fru och jag har otroligt öppen och ärlig kommunikation om sex och fantasier då vi också märkt att det tänder oss båda. Jag leker ofta med pluggar och dildos vilket hon tycker om.

    Det är oftast större kukar som tänder mig men absolut inte sperma. Jo INNAN jag sprutar gör det det, men direkt som första sprutet för mig kommer så känner jag nästan avsmak för det. Som när jag fantiserar om att spruta mig själv i munnen och ska precis göra det så blir det tvärstopp för mig. Runka någon eller att bli avsugen har jag märkt är bäst för mig. Och självklart att se min fru med andra. Då spelar det faktiskt ingen roll på storlek utan mer just att kuken är bara en extra sexleksak för oss just då.


    Det är flera sexuella aktiviteter som kan bli direkt avtändande efter att jag sprutat, särskilt när det gäller killsex.
    När jag är nysprutad tycker jag också att sperma är äckligt, men när jag är kåt vill jag ha det i mig. Jag sväljer gärna. Men får jag själv orgasm tar det en stund innan jag är mottaglig för sperma igen.
  • Anonym (Sugen)

    Provade suga stake med en kompis i ungdomen bara för att vi inte fick tag i några tjejer. Nu har jag blivit tänd på att göra det på nytt. Tänker mig någon anonym kille och inget mer än att ses på typ en toalett där han drar ner byxorna och jag suger tills han kommer. Helst inget prat eller ögonkontakt bara en anonym avsugning och vi drar åt varsitt håll efteråt.

  • Anonym (I garderoben)
    Anonym (Sugen) skrev 2023-04-16 07:04:00 följande:

    Provade suga stake med en kompis i ungdomen bara för att vi inte fick tag i några tjejer. Nu har jag blivit tänd på att göra det på nytt. Tänker mig någon anonym kille och inget mer än att ses på typ en toalett där han drar ner byxorna och jag suger tills han kommer. Helst inget prat eller ögonkontakt bara en anonym avsugning och vi drar åt varsitt håll efteråt.


    Det är väldigt trevligt att få smaka kuk anonymt, hoppas du hittar någon som vill ge dig det.
  • Anonym (Omklädningsrum)

    Jag tycker det är väldigt lätt få sina fantasier utlevda i omklädningsrum. Man ser direkt vilka som vill suga eller sugas. En liten nick och en handgest och sen kan man smita iväg. Ibland bara en snabb runk under en handduk.

    Så ni som fantiserar och vill testa var inte för blyga. Det enda ni kan få är en som inte "svarar" på inviten och då kan man ta nästa för precis som de flesta skrivit här så är utseende inte alls en aspekt. Endast en skön anonym kuk.

  • Anonym (Kukfantasi)

    Jag har tänkt länge på att träffa någon och ha sex, men det är ju bara kuken man åt. Har nu bestämt att skaffa en riktigt naturtrogen dildo och nöja mig med det. Är ju gift och vill inte riskera något.
    Är det någon här som har ett förslag på en riktigt naturtrogen dildo ?

  • Anonym (Kim)

    Homoerotiska fantasier. Ladyboys eller shemales är något för er. 

  • Anonym (H)

    Låter som att du tänder på män, men vill inte ha ett förhållande. Inget fel på att vara bi. Tror inte man vill ha sex med samma kön om man inte är homosexuell eller bi. Jag själv känner äckekänslor vid tanken att ha sex med en kvinna (är kvinna) 

  • Vådis

    Blir kåt av ha nylonstrumpor på mig, när jag till vardags. Är en äldre man ej gay men älskar nylonkänslan o spänningen när man har långbyxor o stayups under. Det blir en go rankning när man kommer hem 

  • Meddelande borttaget
  • Killen47

    Längesedan jag sög kuk. Nu vågar jag inte pga sjukdomar. Nån som känner liks?

  • Anders 386
    Anonym (Omklädningsrum) skrev 2023-04-18 01:29:43 följande:

    Jag tycker det är väldigt lätt få sina fantasier utlevda i omklädningsrum. Man ser direkt vilka som vill suga eller sugas. En liten nick och en handgest och sen kan man smita iväg. Ibland bara en snabb runk under en handduk.

    Så ni som fantiserar och vill testa var inte för blyga. Det enda ni kan få är en som inte "svarar" på inviten och då kan man ta nästa för precis som de flesta skrivit här så är utseende inte alls en aspekt. Endast en skön anonym kuk.


    Fantiserar ofta om att hitta nån kontakt på simhallen. Kollar runt lite men har ingen aning om hur jag lyckas...  Skulle va häftigt att hitta någon för lite gemensamma lekar.
  • Anonym (mk)

    Jag har med haft liknande fantasier och det är svårt då det är så tabubelagt. jag har haft framförallt fantasier om att suga av män och svälja satsen. jag skulle även vilja prova att bli tagen analt men känns som jag inte kan tömma mig tillräckligt för det.
    Jag identifioerar mig normalt som hetero

Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?