• Anonym (dirr)

Tänder på penisar, men inte män?

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

• Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Anonym (sss)

Samma här. Direkt avtändande när han ska börja kramas och kela. Jag vill bara ha hans kuk. Inget annat runt om. Haha. Kvinnor älskar jag. Män är jag bara intresserade av kuken. Inget annat. 
    Visst är det skumt? Jag accepterar min läggning.

• Limpo

Jag tror att dom flesta män någon gång drömt om funderat på att leka med en annan kuk än sin egen. Själv kommer tankarna ofta på eftersom min fru är klar med sex vill inte mer. Det bästa vore ju att träffa ett par smygstarta så att säga.

• Anonym (Analtransan)

Ska bekänna en sak. Jag är ju transa som vill bli använd o påsatt som flickan av man. Men klarar inte hålla hand eller kyssas och är känslomässigt mycket hetro.

Men när jag är uppklädd o har peruk har det hänt 2 gånger att mannen blivit väldigt känslosam och vill ha närhet o kyssas. Det har gjort att han gått in i en väldigt snäll och omvårdnande roll mot mej vilket är supernice. Erkänner därmed att jag verkligen gillar hamna där undergiven i missionären och han blir väldigt exalterad o kan inte låta bli att försöka kyssas samtidigt. Jag sträcker på min hals o ansikte åt sidorna för att vika bort mitt ansikte men skönt hur han kysser från öra till öga och jag tänder på hur upphetsad han är. Funderar på att skaffa feminin ansiksmask i silicone som kan bli som en barriär för mej.

• Acubens

Jag e lite likadan, tänder på att suga kuk och bli påsatt , men tänder inte på männen. 

• Anonym (själslig åtrå)
    Anonym (Analtransan) skrev 2021-10-02 19:34:51 följande:

Jag har inga känslor för män alls men däremot älskar jag bli knullad massor och tränar på att kunna suga o halsknullas

Jag får lätt känslor för män och tänder väldigt mycket på dem objektivt men får nästan aldrig lust att knulla dem till skillnad från dig.

Tycker kukar är fascinerande men inte särskilt intresserad av deras sprut och kladd och deras kroppar. Det är deras känslouttryck och tankar som tänder mig.
  • Freddie K

Jag tänder väl inte på män egentligen så mycket som på kuken. Jag ser mig själv som bisexuell då jag gärna har sex med en man, men det är inte så att när jag är ute på stan till exempel att jag spanar på män.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Anonymt)

Jag känner samma sak,tänder absolut inte på män, men gillar kukar och speciellt gubbkuk, testat både suga och ha sex.

• Anonym (Analtransan)

Ja det är lustigt att man på nätet söker intensivt efter män som kan gosa, taffsa, knulla o spruta i mej.
    Men har aldrig ute på stan fått minsta tanke på att titta, spana el tända på män. Kollar aldrig heller på bög el transporr, men tittar mycket på hetero analporr. 
    Jag hör nog till de 5% mest hetero macho män i landet.

• Nalle1977

Samma här. Jag vill bara få suga av en kille och han mig om
    så önskas. Men jag är mest bara ute efter att suga av han och få satsen 

• Anonym (I garderoben)
    Anonym (Analtransan) skrev 2022-04-23 21:11:53 följande:

Ja det är lustigt att man på nätet söker intensivt efter män som kan gosa, taffsa, knulla o spruta i mej.
    Men har aldrig ute på stan fått minsta tanke på att titta, spana el tända på män. Kollar aldrig heller på bög el transporr, men tittar mycket på hetero analporr. 
    Jag hör nog till de 5% mest hetero macho män i landet.

Samma här. Jag spanar aldrig efter killar irl. Men hemma loggar jag in på qruiser, bc och grindr och erbjuder villigt mina hål till knullsugna män.
Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?