• Anonym (dirr)

Tänder på penisar, men inte män?

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

• Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Anonym (Same)
    Anonym (Bi kille) skrev 2020-12-22 21:59:18 följande:

Har lite samma syndrom. Tänder som fan på penisen och mannens kropp. Men inte huvudet och ansiktet. Tycker att män överlag är ofrächa och äckliga. Men en mans kropp i tighta Kjellgren kalsonger men med en rejäl bild bula är skit sexigt.

Känner mig bi men aldrig känt mig kött kär eller attraherad av en man.

Samma här. Tänder mycket på just kuken. Vill känna en, ta i en, testa och suga den. Hittade en man på Tinder som var intresserad. Men när han skickade en bild på hela sig så blev jag otroligt avtänd. Inte för att han var ful, utan för att han var man. Jag hoppas kunna hitta en trekant MMK för att kunna leva ut min lust lite. Att bara träffa en man tror jag kan bli svårt för min del.
  • Anonym (Analtransan)
    Anonym (Same) skrev 2020-12-23 09:27:52 följande:

Samma här. Tänder mycket på just kuken. Vill känna en, ta i en, testa och suga den. Hittade en man på Tinder som var intresserad. Men när han skickade en bild på hela sig så blev jag otroligt avtänd. Inte för att han var ful, utan för att han var man. Jag hoppas kunna hitta en trekant MMK för att kunna leva ut min lust lite. Att bara träffa en man tror jag kan bli svårt för min del.

Det är där poängen kommer med att träffa en transa eller cd som är feminint klädd/uppträdande som då tar bort mycket av det mannliga men det finns ändå en kuk där. Många blir väldigt kåta på det.
  • Anonym (Kukfantasi)

Gott nytt år alla underbara män med drömmar om kukar !!

Låt oss hoppas att 2021 blir året då våra fantasier uppfylls. Själv skall jag modet till mig och förverkliga mina fantasier.

• Anonym (Kukfantasi)

Hur har det gått tråden??

Har någon något häftigt att berätta??

• Anonym (Kukfantasi)

Måste bara berätta om vad jag testat. Köpte en verklighetstrogen dildo till min fru med lite ?baktanke?. Testade den med mycket glidmedel en dag när jag var hemma själv och vilken fantastisk känsla !!!

• Mrskell

Jag onanerar ofta med en dildo i rumpan

Orgasmen är sjukt skön

Har aldrig provat en riktig men blir bara mer och mer sugen

• Anonym (Bs man)
    Mrskell skrev 2021-09-17 08:02:18 följande:

Jag onanerar ofta med en dildo i rumpan

Orgasmen är sjukt skön

Har aldrig provat en riktig men blir bara mer och mer sugen

En riktig kuk är så mycket skönare än en dildo - varm, hård men ändå mjuk, och känslan av att bli påsatt av en annan man är mycket skönare än att leka själv med en dildo. Men jag leker också ofta med en dildo, med mycket glid och uppvärmning av dildo innan blir det väldigt sköna orgasmer.
  • Anonym (Tvärt om)

Gammal tråd men jag upplever samma fast tvärt om. Jag är tjej och kan bli tänd av att se när andra tjejer blir knullade, även bröst och så, men så fort jag ser ansiktet blir jag riktigt avtänd och skulle ALDRIG vilja vara med en tjej då jag inte alls är attraherad av kvinnor. Utan bara i fantasin med de sexuella delarna så att säga.

Och suga kuk är ju bland det bästa som finns ;)

• Anonym (Kukfantasi)

Hej Tvärt om. Du tänder på tjejer men fantiserar inte om att röra?

• Anonym (Man)
    Anonym (dirr) skrev 2012-08-29 16:18:57 följande:

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

Jag känner exakt samma! Jag har inget behov eller superfantasi att suga av någon kille men så fort jag tänker att personen har ett ansikte så försvinner alla tankar på sex.
Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?