Först o främst vill jag beklaga till alla er som förlorat era nära o kära! Må dom vila i frid.????
Jag förlora min älskade kärlek i en överdos + hade han svår lunginflammation samtidigt som förvärrade andningen med överdosen. Han dog 20år gammal. Vi träffades genom våra mammor när jag var 11 och han var 13. Sedan gick åren och vi fick kontakt igen och blev äntligen ett par när jag var 17 o han 19. Han blev min livs kärlek, min andra halva, min stora första kärlek, och jag blev hans. Jag blev gravid när jag var 18 (efter 10månader av förhållandet). Vi båda såg fram emot barnet och att bli våran helt egna lilla familj. Månaderna gick, bebisen var beräknad den 10e maj 2014, han höll sig ren, lämna urin prov på beroende kliniken o visade sig ren hela tiden. Vi längtade så efter våran efterlängtade son som nu var beräknad om 3 veckor.
långfredagen den 18e april 2014 fick jag ett samtal från min killes (Fredrik) mamma (Marie)...
"Hej Jennifer, det är Marie." "Jaha hej." "Sitter du ner?" "va vad menar du?" "Sitter du ner Jennifer?" "Nej, Ne Ne Ne vad har hänt nu??!!"
"Fredrik är död."
Mitt dödsskrik är vad jag minns efter samtalet.
Han dog alltså den 18e April, sa ett sista farväl vid hans öppna kista den 2 maj och tog på våra förlovnings ringar när han låg där i kistan, han begravdes 8e maj, våran son föddes 9e maj.
Det har nu gått lite över 1,5 år sedan och sonen blev 1,5 år denna månad. Allt känns fortfarande förjävligt, vet inte hur man ska klara av vardagen, man vill fortfarande bara dö, den här eviga ångesten sedan min livs kärlek dog, jag förstår inte hur jag klarar av att fortfarande finnas här. Det är våran son som får mig att klara av dag efter dag. Vore det inte för honom skulle inte jag funnits längre.
usch denna oändliga saknaden, längtan, ångesten, smärtan av att han inte finns.
Vila i frid alla fina som gott bort. ????????