Inlägg från: Anonym (sorgsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sorgsen)

En väldigt nära som dog av överdos nyligen.. någon som vart me om detta? Hur orkar man?

Hej..

I helgen tog min bror en överdos efter 2 års nykterhet så tog han et återfall och då en överdos och dog... Hur går jag vidare? Jag har sån sorg inom mig.. jag VET det är inte äns en vecka sedan men känns som 1000år sen.. Jag kan inte gråta ja kan inte äns visa känslor jag är som en zombie.. går på automat.. jag har en dotter som e 15 mån och är gravid med mitt andra i v 10... Allt känns så tufft..

Haft inskolning med dottern i veckan, gått bra! Imorgon e hennes första dag ensam.. hur ska ja klara det psykikst? Kanske ska be hennes pappa lämna? Jag vet inte..

Hur gör man för att orka med allt? 

JAG VET det är ok att vara ledsen och sörja, jag vet de.. vill bara veta om de finns andra som upplevet detta. Hur tog ni er igenom allt?            

• Svar på tråden En väldigt nära som dog av överdos nyligen.. någon som vart me om detta? Hur orkar man?
  • Anonym (sorgsen)

Tack för de fina värmande orden, att några ord kan kännas så mycket är helt otroligt i en sån här svår stund.. så TACK!

Min bror lämnade efter sig en fru och deras 2åriga dotter.. Min guddotter.. Han mådde jätte dåligt OFTA, nästan hela sitt liv och kämpade för att få bli normal men han kände sig aldrig det.. Han sa ofta att han ville dö men denna gång skulle han bara ta en sista gång innan han skulle börja sköte sig sa han.. Så jag vet att han har de bättre där och att han hade velat att jag levde vidare och var lycklig som han inte kunde vara.. :( 

Känns bara så jobbigt att orka gå vidare, vi pratade om allt! Vi var väldigt nära varandra.. Saknar han enormt :(

Ne jag vill inte lämna min sambo menade om min sambo ska lämna dottern på dagis imorrn efersom jag tycker de e så jobbigt. jag har skött hela insoklningen för han varit sjuk trots allt detta jobbiga.. Men kan ju inte sluta leva för min dotters skull hon måste ju ha sin inskolning osv.. Har varit skönt att komma ut också.

Jag längtar efter den dagen man lär sig leva med detta..           

Svar på tråden En väldigt nära som dog av överdos nyligen.. någon som vart me om detta? Hur orkar man?