• Rackarn

Fler mammalediga i Stockholm...

Hej! Jag är en tjej på 25 år som gärna skulle vilja träffa andra mammor som är mammalediga nu i höst. Vi bor i Stockholm och skulle vilja hitta på saker med andra. Min dotter fyller 1 år i september.

• Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...
  • LadyViolette

Hej,

Får vi hänga på? Är hemma med vår dotter på 10 månader men har två förskolebarn också på 3 och 4 år

Bor i sumpan och är 28

• RobbansMamma
    LadyViolette skrev 2012-09-13 10:16:03 följande:
    Hej,

Får vi hänga på? Är hemma med vår dotter på 10 månader men har två förskolebarn också på 3 och 4 år

Bor i sumpan och är 28

HejGlad Ja absolut, alltid kul med nytt folk! Ja vad roligt! Är är  det i sundyberg du bor i? Jag är hemma med min minsta som är 5,5månaderGlad.
  • LadyViolette

Ja precis, bor i c sundbyberg Vad roar ni er med om dagarna? Tycker vissa dagar bara susar förbi medan andra segar sig fram

• RobbansMamma
    LadyViolette skrev 2012-09-14 13:55:30 följande:
    Ja precis, bor i c sundbyberg Vad roar ni er med om dagarna? Tycker vissa dagar bara susar förbi medan andra segar sig fram
    Om dagarna gör vi väll lite allt möjligt, antingen är man hemma nån dag och städar och bara tar det lungt, och vissa dagar träffar man nån man känner som har barn och fikar elr ut och gårGlad. Jo det har du rätt i. Tycker att dagarna går jätte fort. Rätt som det är så är det Fredag helt plötsligtTungan ute. Vad gör du om dagarna?
  • RobbansMamma

Nån som har lust att ta en fika snart?Skrattande Just nu är man hemma med sjukt barn från fsk, med lite feber och hostaRynkar på näsan.

• Loncelot

Här är en till som är hemma, har en 7månaders och en på 18månader.

Vi bor på promenadavstånd till telefonplan. 

• RobbansMamma

Ja absolut. Nu har älsta killen till frisknat! :) skönt, misstänkte att det var lite öroninflammation, varade i örat, feber och hängig. Vet inte hur de ser ut nästa vecka, har inget planerat då vad jag vet. Kanske i slutet av nästa vecka? Glad

• RobbansMamma
    EmsanPemsan skrev 2012-10-02 20:25:28 följande:
    Vi har fullt upp denna veckan! Men nästa vecka kan vi!
    Själv är man hemma och misstänker halsfluss men det går mot bättringsvägar iafGlad
  • EmsanPemsan
    RobbansMamma skrev 2012-10-02 21:26:54 följande:
    Själv är man hemma och misstänker halsfluss men det går mot bättringsvägar iaf

Men fyy.. Usch och fy för hösten och alla jobbiga sjukdomar! :-/ krya på er!
  • RobbansMamma
    EmsanPemsan skrev 2012-10-02 21:40:57 följande:

Men fyy.. Usch och fy för hösten och alla jobbiga sjukdomar! :-/ krya på er!

Ja verkligen. Förra veckan var älsta sonen hemma en hel vecka från fsk, nu jag denna vecka och nu börjar den minsta blir jätte förskyld och varmRynkar på näsan. Allt bra med er annars?
  • EmsanPemsan
    RobbansMamma skrev 2012-10-03 22:25:30 följande:
    Ja verkligen. Förra veckan var älsta sonen hemma en hel vecka från fsk, nu jag denna vecka och nu börjar den minsta blir jätte förskyld och varm. Allt bra med er annars?

Ååh suck! Inte kul.. Vi är än så länge *peppar* *peppar* friska här. Hör av er när ni är friska och kan ses,
  • RobbansMamma
    EmsanPemsan skrev 2012-10-10 20:10:36 följande:

Ååh suck! Inte kul.. Vi är än så länge *peppar* *peppar* friska här. Hör av er när ni är friska och kan ses,

Kanske en träff nästa vecka? Glad Inget som är planerat som jag vet. Vad skulle du vilja ses nånstans iså fall? Tråkigt att den här tråden inte vill vara så aktiv med fleraTungan ute. Hoppas att ni får en trevlig helg!
  • EmsanPemsan
    Moi2 skrev 2013-01-18 12:18:32 följande:
    Kul:) hur gammalt är ditt barn?:)

mitt barn som jag är hemma med blir 1,5 år den 29 januari! har även 2 andra som är 7 och snart 5 år plus ett bonusbarn som blir 10
Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...