• Rackarn

Fler mammalediga i Stockholm...

Hej! Jag är en tjej på 25 år som gärna skulle vilja träffa andra mammor som är mammalediga nu i höst. Vi bor i Stockholm och skulle vilja hitta på saker med andra. Min dotter fyller 1 år i september.

• Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...
  • RobbansMamma
    Josenoah skrev 2012-09-02 22:07:28 följande:
    Onsdag? På förmiddagen? :)

Ja vi kan ju säga Onsdag dåGlad Ja vid 10-11tiden då? för måste hem med nått tåg vid senast 2tiden och hämta den andra på förskolan.
  • RobbansMamma

Tack för senast föresten. Var jätte kul att sesGlad Lunchar gärna nån dag här snart igen! Dock nästa vecka blir det fullt upp! Men vi får försöka att styra upp nån dag  framöverFlört.

• Josenoah

Tack själv :) samma här veckan som kommer är det fullt upp med BVC och lunch dejter. Men veckan därpå? :)

• RobbansMamma
    Josenoah skrev 2012-09-06 22:55:54 följande:
    Tack själv :) samma här veckan som kommer är det fullt upp med BVC och lunch dejter. Men veckan därpå? :)

Ja samma här och sen blir det Uppsala nästa torsdagGlad. Ja det får vi ta och ordna!
  • EmsanPemsan

Hej! Ses också gärna nån dag.. Vi bor i Vällingby.. Är mamma till 3 grabbar på 7,4 och minstingen 14 månader som är hemma med mig

• RobbansMamma
    EmsanPemsan skrev 2012-09-07 20:28:02 följande:
    Hej! Ses också gärna nån dag.. Vi bor i Vällingby.. Är mamma till 3 grabbar på 7,4 och minstingen 14 månader som är hemma med mig
    Hej. Vad kul att det är fler som svarar i trådenSkrattande Ja, följ gärna med och fika med oss nån dag! Glad. Själv bor jag i Tumba och är mamma till två små killar på 3,5år och den minsta som jag är hemma med är 5månader.
  • EmsanPemsan
    RobbansMamma skrev 2012-09-07 21:03:07 följande:
    Hej. Vad kul att det är fler som svarar i trådenSkrattande Ja, följ gärna med och fika med oss nån dag! Glad. Själv bor jag i Tumba och är mamma till två små killar på 3,5år och den minsta som jag är hemma med är 5månader.

va kul! när hade ni tänkt att ses nästa gång?
  • RobbansMamma
    EmsanPemsan skrev 2012-09-09 16:06:03 följande:

va kul! när hade ni tänkt att ses nästa gång?

Den här veckan som kommer är det fullt upp alla dagarna här. I så fall veckan därpåGlad
Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...