• Rackarn

Fler mammalediga i Stockholm...

Hej! Jag är en tjej på 25 år som gärna skulle vilja träffa andra mammor som är mammalediga nu i höst. Vi bor i Stockholm och skulle vilja hitta på saker med andra. Min dotter fyller 1 år i september.

• Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...
  • RobbansMamma

Hej. Jag bor i Tumba och är mammaledig med min son på 5,5månader. Känner inte alls många som jag kan umgås med runt om i sthlms området så skulle vara kul att få kontakt med andra mammor =)

• RobbansMamma
    Josenoah skrev 2012-08-29 13:05:07 följande:
    Ska vi ta en promenad nån dag? :)

Jag är gärna med på promenad någon dag. Vart bor du?
  • RobbansMamma
    Josenoah skrev 2012-08-29 19:57:38 följande:
    Jag bor på Värmdö men är rörlig :) vart bor du?
    Jag bor i Tumba men kommer tidigare från Uppsala så jag är inte sådär jätte duktig på vart alla orter ligger runt sthlmTungan ute Har bott här i ca 3år. Men träffas gärna inne i sthlm iså fall och går promenader runt om där och fikarGlad. Hur gammal är ditt/dina barn?
  • Josenoah

Jag är oxå från Uppsala :) har bott här ca 4år. Mina barn är 2 1/2 och 2 månder. Ditt/dina barn?

• RobbansMamma
    Josenoah skrev 2012-08-30 07:33:34 följande:
    Jag är oxå från Uppsala :) har bott här ca 4år. Mina barn är 2 1/2 och 2 månder. Ditt/dina barn?

Jaha där ser man :) vart i Uppsala bodde du? Skulle vilja flytta tillbaka till Uppsala eftersom att man har alla kompisarna där och mamma, men pojkvännen vill bo kvar här! Mina pojkar är 3,5år och 5månader :)
Svar på tråden Fler mammalediga i Stockholm...