• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Tack för idag tjejer

• Ekot

Ja hon smsade det sen till mig också men sen vänförfrågade hon mig och trycker jag på den Maria jag nu är vän med och väljer att skriva meddelande så dyker det upp som historik så det är hon... Kanske blivit något annat strul men är samma person iaf hon har iaf inte tappat bort lappen med nummer ^^ nu har vi iaf hennes nummer så nu får vi tag på henne

• Ekot

Åh vad trist att Milian blev dålig av vaccinet hoppas han mår bra snart igen. Här vaccineras Ludvig i januari. Skönt att göra efter helgerna.
    Har inte heller hittat lappen ännu :-/

• Ekot

Ludvig är färdigbehandlad för höften! Idag var vi på ultraljud och läkarbesök och höften var jättestabil så nu är han klar och har inga restriktioner! Total lycka här!

• Ekot

Tack! Ja han är jätteduktig med händerna. Kanske utvecklat den förmågan mer eftersom han inte kunnat öva på att sitta osv?

Vad skönt att det inte var något. Då borde det väl gå över med tiden då bara? Kräks hon lika mycket nu som tidigare eller märker ni någon skillnad?

Jadu var är snön? :-/ tycker det är tråkigt att den är borta men iaf tur att den låg kvar över jul

• Ekot

Tack Karollina! Ja röntgen vid 6 mån men allt verkar ju bra

• Ekot

Allt bra. 3 mån vaccinering här idag han verkar iaf ta det rätt bra. Babysim verkar jättekul vilket företag går ni hos?

Vi borde ta och boka träff snart. Brukar ju vara lite krångligt

• Ekot

Ja kanske

Jag tror jag kan då. Hur ser det ut för er övriga?

• Ekot

Jag kan nog de flesta dagar vi är rätt sega på morgonen så tidigast kl 11 skulle vi rösta på...

• Ekot

Detsamma LoG!

Eller hur Marla. Längtar till våren. Ska bli skönt slippa alla varma lager. Han vaknar när vi kommer hem från promenad också eftersom jag måste öppna upp och ta av honom så han inte blir för varm. Är ju hopplöst! Sen dessa -16 grader är tråkiga för då undviker vi gå ut (var dock ute idag då det var -10 när vi gick och jag hade ett ärende men när vi kom hem var hon -16!). -5 känns som lagom temperatur om det ska vara kallt.

• Ekot

Hjärtefröjd nej tyvärr ingen erfarenhet av dem. Går på blackebergs bvc och ör nöjd med dem. Där ligger närmsta öppna förskolan också.

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?