• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Åh så trist. Hoppas hon blir frisk snart. Klart vi kör en till träff snart. Måste få med LoG då också kan kolla vilka dagar jag har läkarbesök nästa vecka under dagen. Vilka dagar passar er?

Ska vi ses ändå Karollina?

• Ekot

Okej då kan vi lika gärna skjuta på det. Trist!

Har kollat nu och ons och tor nästa vecka ska jag till sjukhuset.

Hoppas ni får en trevlig helg iaf!

• Ekot

Jag hade glömt att jag ska till frissan nästa vecka. Kan bara på måndag nu. Ska vi boka nästnästa vecka istället innan vi hinner boka upp oss på olika håll då? Enda är ju att jag på onsdag får nästa läkartid för veckan därpå så det är svårt att styra men vi kan väl bestämma en dag preliminärt iaf?

Inte varit på öf i blackan ännu. Ska dit nästa vecka för första föräldragruppträffen.

• Ekot

Har inte LoG Camilla? Jag har Marianne. Var går du på bvc Marla?
    Vad kul med träff så tidigt, här verkar det vara typ två månader... Var inte brommaplan bra? Funderade på den men valde blackan då det är mycket närmare. Vore kul om vi råkade hamna i samma grupp. Är väl inte så många veckor som skiljer, typ tre veckor?

Vet att jag inte kan den 18e men kommer inte ihåg nu att jag har något den 17e. Kan kolla det. Kan ni andra tjejer den 17e?

• Ekot

Yeey då säger vi 17e?
    Marla har du kollat upp det?

Ska vi köra fika i k5 eller något annat?

• Ekot

11 eller 11.30 funkar för mig. Ska till astrid lindgren för höften imorgon och får nästa tid då, hoppas inte att vi får den 17 så det krockar!

Karollina ja det ska jag! Vad kul! Då ses vi imorgon! Oj 13 pers är många, hoppas det är trevliga tjejer och bebisar

• Ekot

Otur att det är samma dag. Du kan ju skriva när du vet hur det blir, så jag vet om jag ska hålla utkik efter dig

LoG är ni också så många i din föräldragrupp?

• Ekot

Oj ja jag ska til AL på förmiddagen så måste ut oavsett :-/ jag är jättedålig på ansikten jag med. Får lyssna efter ditt och sonens namn undrar hur nära alla bor. Finns det såå många som fått barn under den perioden här i närheten? visst var det första barnet-grupp?

• Ekot

Haha ja mycket barnvagnar här får se om någon mer gör det i vår grupp

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?