• Björckan

Har du trollat på familjeliv?

Efter att ha läst så många trådar som låter helt orimliga så är jag nu nyfiken på hur många som faktiskt trollar här?

Så kom igen nu. Erkänn i alla fall genom att rösta, eller om ni är modiga så erkänn i tråden. Har du trollat på familjeliv? Kanske startat en tråd för att du hade tråkigt en kväll? Kanske skrivit i någon annans tråd för att få reaktioner?

Jag räknar inte sandlådan som trolleri eftersom det är meningen att man kan leka där. Jag menar trådar som utger sig för att vara seriösa :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du trollat på familjeliv?
  • Elaifiknow

Nope, har aldrig gjort och kommer aldrig göra.

• Kjellgren

Aaaaaaldrig! Men... hrmm... överdrivit och dragit saker till sin spets har jag väl gjort några gånger.

• neeext

Ja det har jag gjort några gånger faktiskt. Dels för att skapa debatter och dels för att underhålla mig själv.

• Eisa

Nej det behövs inte. Folk tror HELA TIDEN att man trollar här ändå. Man blir misstrodd jämt. Sjukt irriterande. Man kan aldrig diskutera trådämnet utan man måste bara försvara sig och försöka övertyga alla att man inte är ett troll.

• Eisa

Fast svar JA! Jag har trollat men det var många år sen.

• Severus

Nej. Så jävla onödigt. Dessutom finns det folk som tagit på sig den uppgiften redan...

• pluvdo
    Nej, jag har inte trollat men har varit sugen ibland

Jag har skapat någon skämttråd i sandlådan bara. En gång ville jag verkligen skapa en "Ser ni mitt plus?"-tråd i graviditetstestforumet och driva lite med folk där, men jag lät bli.
  • Anchorage

Nej har för dålig fantasi och att hålla masken och efter mot/frågor skulle jag "tappa tråden". Ser ingen vits med det..

Svar på tråden Har du trollat på familjeliv?