vomiting veronica skrev 2012-08-07 15:39:30 följande:
Nix!
Men jag tycker att det är solklart när man läser på familjeliv att det finns både trollmedlemmar, det finns de som startar trolltrådar och de som trollar i andras trådar. Ingen av dem skulle skriva i den här tråden eftersom du inte har gjort det till en anonym diskussion. Åtminstone om man gillar att vara troll vore ju det att liksom förverka sina chanser att fortsätta.
Jag hade tänkt lägga den i känsliga rummet först, men där får man ju inte ha omröstningstrådar...
Jag tänkte att man behöver ju inte avslöja några aktiva trolltrådar men kanske mer skriva om varför man trollat eller inte trollat. Ofta trollar ju folk anonymt ändå... antar jag :)
Jag kan avslöja att jag trollade i en tråd där jag inte hade tänkt trolla... Jag skrev ett inlägg som jag tyckte var så löjligt att TS skulle förstå hur dum hen lät. Men så började folk svara mig och idiotförklara mig (uppenbarligen var jag inte tillräckligt sarkastisk och löjlig) så då var jag tvungen att spela vidare på det... Blev avslöjad efter några inlägg dock när jag blev för absurd :){