• Anonym (TS-tjej)

Ha sex med en TS tjej för vågat?

Är en TS tjej som ser mycket bra ut men som är rädd vad som skulle hända om sanningen kom fram, att jag är född kille..är pre-op men ser ut som en tjej förövrigt. Undrar om det finns någon som skulle vilja ha sex med mig? eller skulle chocken bli för stor..är bi..vad säger ni både killar och tjejer?

• Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?
  • Anonym (Anonym)

Är man sugen på mjölk, köper mjölk, kommer hem med mjölk, häller upp mjölk och det sen inte är mjölk. Antingen jäkligt besviken eller så inser man att fasen sojamjölk va ju inte fy skam det heller. Jag gillar inte sojamjölk

• Andkris84

Jag skulle gärna träffa dig och mest troligt ha sex med dig om personkemin är rätt:)

• Anonym (t)

Snacka om mängder av objektifiering i en tråd gammal som gatan. Förstår om ni inte får ligga men sluta ragga i 12 år gammal tråd där TS senast syntes just för 12 år sen.

• Anonym (Bizz)
    Anonym (t) skrev 2024-06-19 23:56:30 följande:

Snacka om mängder av objektifiering i en tråd gammal som gatan. Förstår om ni inte får ligga men sluta ragga i 12 år gammal tråd där TS senast syntes just för 12 år sen.

Nåja, ämnet är lika aktuellt idag och även om ts inte är kvar i tråden så kan det mycket väl finnas andra i samma situation.
  • Killen47

Haft dejt med ts. Jättenervöst i början. Men hen var helt underbar. Personligheten så härlig.

• Viket

Många som är bögar i dagens samhället tydligen 😂😂😂😂 
    killar med bröst går många män igång på 😂😂

• Anonym (t)
    Viket skrev 2024-07-01 21:02:21 följande:

Tänkte att det inte kunde bli värre i tråden men hade fel. Nyfikna, ärliga män är bättre än inskränkta idioter.
  • Viket
    Anonym (t) skrev 2024-07-01 21:16:47 följande:
    Tänkte att det inte kunde bli värre i tråden men hade fel. Nyfikna, ärliga män är bättre än inskränkta idioter.

Så om folk säger att de är okej att knulla syskon djur osv
    så är det helt ok och normal för dig???

Du har inga egna åsikter , du följer med strömmen 

• Anonym ((transkvinna))
    Viket skrev 2024-07-01 22:35:56 följande:

Så om folk säger att de är okej att knulla syskon djur osv
    så är det helt ok och normal för dig???

Du har inga egna åsikter , du följer med strömmen 

Du får göra ganska extrema utsvävningar för att se likheter mellan incest, zoofili och trans-attraktion.
  • Anonym ((transkvinna))
    Viket skrev 2024-07-01 21:02:21 följande:

Det är skillnad på regelrätt homosexualitet och gynosexualitet.
  • StudierKemi

Du ser ju bra ut, skriver du, så jag personligen hade gärna haft sex med dig om jag fått chansen. Men jag flörtar med någon för tillfället just nu och jag är trogen som person (inte för att jag tror att jag ändå hade fått chansen med dig...). Men då vet du sanningen iallafall. Du är säkert jättevacker, och du får såklart en tumme upp från mig. ;)

Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?