Inlägg från: Anonym (TS-tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS-tjej)

    Ha sex med en TS tjej för vågat?

    Är en TS tjej som ser mycket bra ut men som är rädd vad som skulle hända om sanningen kom fram, att jag är född kille..är pre-op men ser ut som en tjej förövrigt. Undrar om det finns någon som skulle vilja ha sex med mig? eller skulle chocken bli för stor..är bi..vad säger ni både killar och tjejer?

  • Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?
  • Anonym (TS-tjej)
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-07-27 19:10:13 följande:
    Har inte några större kunskaper inom området...innebär det att du fortfarande har manligt könsorgan men ska opereras framöver?
    Ja, så ligger det till, men ser  ut som vilken tjej som helst för övrigt ioch med att jag tar kvinnliga hormoner som feminiserat min kropp och gjort att jag fått bröst och kvinnliga former. har också gjort några små plastikoperationer.
    Anonym (Tjej (lebb)) skrev 2012-08-01 13:13:00 följande:
    Hade velat veta innan vi hamnade i säng, inte för att jag hade blivit så värst chockad utan mer för att det plötsligt är något annat än jag "väntat mig". Men är jag attraherad av dig och blir erbjuden sex kommer jag inte tacka nej, hur du ser ut under bältet spelar ingen roll.
    Gör det verkligen inte det? Om du nu är lesbisk och inte bisexuell?
  • Anonym (TS-tjej)
    Anonym (Tjej (lebb)) skrev 2012-08-01 22:28:39 följande:
    Alltså, identifierar du dig som tjej så tänker jag behandla dig som tjej. Så enkelt är det. Är du för mig attraktiv, intressant och vill ha sex med mig så har jag gärna sex med dig. Den sexuella biten går alltid att lösa på ett eller annat sätt. Jag har ju inget emot penetrativt sex bara för att jag är flata om du känner dig okej med sånt. Jag är lesbisk och jag blir kär i tjejer. Är du en tjej så kan jag bli kär i dig och attraherad av dig.
    Ok, undrade bara,  eftersom lesbiska kvinnor av uppenbara skäl inte brukar vara några större fan av det manliga könsorganet. Jag både identifierar mig som tjej och bemöts av min omgivning som tjej. Nej jag har ingenting emot penetrationssex, kan tänka mig att vara både passiv och aktiv. Är inte sådär jätte erfaren direkt.
    vänlig skrev 2012-08-01 22:35:18 följande:
    Du har alltså pitt och bröst?
    Ja, det är därför jag ställde min fråga i trådstarten.
  • Anonym (TS-tjej)
    kire skrev 2012-08-02 16:28:04 följande:
    Om vi hypotetiskt sett skulle hamna i säng med varandra utan att du innan hade berättat något om din bakgrund, d.v.s. jag tror att jag går i säng med en kvinna men finner en kuk mellan dina ben skulle det ju självklart vara en ganska stor överraskning ja.

    Även om jag känner mig som hyggligt open minded känns det ändå som något man gärna vill ha koll på innan man hamnar i säng, om det är en fitta eller kuk man kommer hitta under resans gång så att säga.

    Vet man däremot om att du är TS så är det väl inget märkligt å andra sidan, då har man ju tänt på dig som du är, inkluderat att du är pre-op.
    Jo, det är jag mycket medveten om och därför skulle jag aldrig försätta mig i denna situation, är mer intresserad av hur reaktionen skulle bli om jag berättar det  "innan" man kommit så långt..skulle reaktionen bli chock..förvåning..äckel..eller skulle många tycka att det är bizarrt etc?
    Anonym (Kille) skrev 2012-08-02 16:36:12 följande:

    Själv skulle jag ogilla ett överaskningsmoment i form av att hitta ett manligt könsorgan när jag hamnat i säng med vad jag trodde var en tjej. Tror du gör klokt att berätta hur det ligger till innan du kommer så långt. Är det killar eller tjejer du är ute efter att ha sex med? En tjej kanske reagerar annorlunda, vad vet jag.

    I t.ex. Thailand är det ju väldigt vanligt med "ladyboys", dvs "tjejer med kuk", så det finns ju helt klart ett intresse av denna konfiguration. 


    Det förstår jag och därför skulle jag säga det innan det gick så långt som till sängen. Vet faktiskt inte riktigt.,är inte så erfaren..men det verkar som killar är mer intresserade än tjejer och lesbiska tjejer är kanske inte så förtjusta i att man har kvar sin penis..men jag vet faktiskt inte. Gillar både killar och tjejer då jag är bisexuell.

    Känner till detta, men jag vill inte vara en "fetish" i första hand utan vill bli uppskattad som den människa jag är.
  • Anonym (TS-tjej)
    Anonym (Öppensinnad man) skrev 2012-08-02 17:12:28 följande:
    Jag tror de flesta vill nog veta om det innan. För egen del skulle jag se det som en glad överraskning och tyckt det varit sjukt upphetsande. En kvinna med kuk är precis lagom för min bisexuella sida. 

    Jag tror det finns väldigt många män (antagligen fler än kvinnor) som gärna skulle ha sex med en TS-tjej.
    EvelinasSyster skrev 2012-08-02 17:14:39 följande:
    Nej, jag skulle inte vilja ha sex med dig. Fast jag är bisexuell. Men finns ju helt klart dom som vill så kör hårt!
    ja, det verkar vara en del män som tänder väldigt mycket på tanken att ha sex med  en tjej som har en kuk, men jag undrar varför inte bisexuella kvinnor inte verkar lite intresserade (generellt, klart det måste finns en hel del undantag antar jag)

    Jag frågar dig som är bisexuell kvinna av nyfikenhet, vad är det som gör att du inte lockas av en ts tjej (även om allt annat skulle stämma) Så om du skulle träffa en tjej som du tände stenhårt på skulle du ändå "hoppa av" att ha sex  när du fick veta att hon har manliga istället för kvinnliga "attribut" där "nere". vad är det som gör att du inte känner attraktion?
  • Anonym (TS-tjej)
    Bob04 skrev 2012-08-02 17:49:45 följande:
    Just det... att bli uppskattad som den människa jag är. Det är det som kan bli problemet när man berättar. Jag har varit opererad för 23 år sen fast andra hållet,dvs till en man.

    Hur folk upplevt efter när man berättat kan överraska dig.
    * En del kan inte hålla tyst, även hur mycket de än bedyrar att vara tyst.
    * Det finns de som rycker på axeln och bryr sig inte utan tar dig för den du är och håller tyst.
    * Sen finns det andra individer som bara måste fråga ut dig om allt och sen är du pasé. 
    * Man träffar även på människor som tror sig veta allt om transsexualism och kör över en med sin s.k. kunskap.
    * Och tala inte om de som ska ha rätt att du måste känna fel.   

    Att berätta till någon som man verkligen är intresserad av kan bli rena lotteriet. Lär känna personen först ordentligt. Är människan en skvaller tant eller gubbe, så räkna med att du bli behandlad detsamma, men om andra tror dem eller hur de tar det är en annan sak.   

    Hur det än är så om det har gått så pass långt så att ni ska inleda ett förhållande, så berätta.
    Och skulle det råka bli till fel människa, då det kan lätt bli fel av misstag att man tror sin känna människan, så var stolt över dig för att du vågade berätta, för det är ett stort steg, och var stolt över dig själv och gå vidare.   

    En sak tror jag att berättar du för någon att du är intresserad och det är först ömsesidigt och det sen visa sig att det var visst inte så seriöst av den andra personen när du berättar steg 2, så tror jag att det är en liten risk att personen i fråga börjar berätta för andra om dig. Oftast så skäms dem över sig själva och vill inte bli misstänksam gjord av andra.

    Och ser man ut det kön man vill bli sedd som, så kommer folk tro att skvaller tanten eller gubben ljuger.  :)

       
    Verkligt intressant att läsa om dina erfarenheter även om det är "från andra" hållet sas, men många upplevelser  är nog liknande antar jag. Tror du har rätt och man få gå mycket på intuition och maggropskänsla när/var/hur/till vem man berättar för.

    Ja håller med om din sista mening då jag ser helt kvinnlig ut är det ingen som kan gissa att jag är genetisk man och det känns mycket bra såklart, alla har ju inte lika tur och får nog lida mycket för det tyvärr....
    Anonym (bi-tjej) skrev 2012-08-02 18:01:07 följande:
    Jag står lite inför den problematiken själv just nu eftersom en TS-kille flirtar väldigt mycket med mig och om jag skulle ta steget så blir det nog sex. Personen är också pre-OP (men har op bort bröst och så)  vilket känns bättre för mig i och med att jag har förstått att det är svårt att konstruera en penis som ser verklighetstrogen ut och känns rätt samt som man faktiskt kan ha sex med, så då föredrar jag nog hellre att han ser ut som en kvinna mellan benen. Det är inte lika stort problem ifall det hade varit tvärtom och hen varit M->F, då hade nog båda delarna gått bra.

    Det som vore svårt och som kan få mig att backa lite är att det vore svårt att veta hur man ska förhålla sig riktigt för att inte såra, om personen ser sig som kvinna men har ett manligt könsorgan som du, TS. Dvs, ska jag behandla det som jag skulle göra med en man, ge det mycket uppmärksamhet och kan vi ha vaginalt sex som att du skulle varit en man eller föredras det ifall jag liksom bara inte låtsas om det och istället typ gnider mig mot som jag skulle göra ifall personen hade ett kvinnligt könsorgan.

    Enligt min erfarenhet av TS-personer så är många också väldigt känsliga och det är lätt att göra fel och råka såra om man gör något obetänksamt och är man inte TS själv eller har erfarenhet så är det lätt att göra det. Det skulle nog vara det svåraste/värsta med att ha sex med en TS-person... =S Skulle personen upplysa mig tillräckligt om vad som kändes okej så att jag kände mig säker så skulle det vara mycket bättre.
    Jo, det stämmer nog, men nyckelordet är nog att man har en bra kommunikation och är så öppen och rak som det går, det där med hur ens partner skall behandla ens könsorgan är nog väldigt olika skulle jag tro..för egen del är det helt ok att min partner behandlar det som om det vore en killes.

    Är på det viset mycket kvinnlig då jag är en väldigt lyhörd och kommunikativ person, men mnalig på det viste att jag kan vara väldigt rak utan "krussiduller", försöker ta det bästa från två världar även i mitt psyke och personlighet.
  • Anonym (TS-tjej)
    Bob04 skrev 2012-08-02 18:43:14 följande:
    Ja en del har s.k tur men jag får berätta att innan jag var opererad och intaget hormoner så såg jag ut som en kille och man. Folk tog fel på mig. Det kan bli så också.

    Men om jag får påpeka. Nu när du har kommit så långt med hormoner och jag förmodar att du väntar på nästa operation. Hade det inte varit bättre att vänta på sexdebut tills du var klar?? Jag tänker på att du hade sluppit undan onödiga förklaringar och svårigheter.  
    Jo, kanske..men det kommer dröja lite och jag är själv ganska "openminded" så tanken är mig inte främmande..framtiden får utvisa vad som händer.
  • Anonym (TS-tjej)
    AnnikaM skrev 2012-08-03 09:41:18 följande:
    Jag fantiserar ofta om att ha sex me en s.k "shemale". Men d är ju stor skillnad på å göra nåt i fantasin å i verkligheten...
    Jo, vet att det tycks vara het sexdröm för många killar, det är bara att titta på framgången för sk "shemale" porr på nätet
    för att konstatera detta..undrar varför det är så..är det att "alibi" för män att få leka med en kuk?
    Det kryllar av bitjejer men de verkar inte alls lika fascinerade som killarna, vllket jag kan tycka är lite ologiskt..men jag kanske tänker fel.

    Jo, fantasier har väl alla..har själv fantasier att vara med par då jag på det viset skulle få utlopp för både min kvinnliga och manliga sida på en gång, det skulle bli "multidimensionella" samlag sas, men det lär väl stanna som just fantasier..det är ju så mycket som ska stämma,,både rent "allmänmänskligt" och personkemiskt och sist men inte minst rent sexuellt..men först måste man ju man komma i kontakt med några etc etc.

    Intressant att läsa hur ni andra tänker..Bob04 har givande frågeställningar som jag uppskattar, verkligen.
Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?