EvelinasSyster skrev 2012-08-03 09:27:20 följande:
Jo det hade det. Tyvärr. Jag önskar själv att jag kunde vara mer öppensinnad än vad jag är men för mig känns det för konstigt bara.
Du har rätt att känna dig som du gör, men/och...
Jag skulle gärna vilja ställa hypotetiska frågor, och hoppas att det går bra?!
Jag är väldigt intresserad av resonemanget i dessa frågor helt opartiskt.
Hur ställer du till tvekönnade där föräldrar har bestämt att barnet ska vara en kvinna?
Eller där föräldrar har valt att barnet ska vara en pojke, men pojken ändrar sig till kvinna vid vuxen ålder för det var rätt?
Vi har ju flickor som födds utan vagina och det görs sen vid tonåring en vagina och är typ samma av operation som TS-tjejer genomgår, är de också ointressanta?
Hjärnan ingår också om vilket kön en individ är, dvs inte enbart könsorganen och man får ju se helheten. Eftersom du skrev att du var intresserad av kvinna kvinna som du uttryckte det som. Då skulle det innebära att du inte skulle vara intresserad av mig innan operation?!!
Det finns ju lesbiska som inte är intresserad av manliga kvinnor och/eller butchflattor som jag tror det heter. Och är det inte lite av samma sak?
Jag har även hört av homosexuella män som inte vill ha fjollor utan män och där ingår hjärnan/beteendet.