Jag tror jag älskar en annan kvinna än min fru
För tre år sen träffade jag en tjej på mitt dåvarande jobb och vi blev kompisar och har varit det sen dess, men efter varje gång vi har träffats eller hörts av fylls jag av lycka och hjärtat slår fortare och jag har svårt att koncentrera mig på det hon säger för att hon är så otroligt vacker och varje gång vi skiljs åt får jag ont i magen och blir väldigt låg, det känns som om en del av mig sakta dör, det brukar ta 1-2 veckor innan jag kan koncentrera mig på annat än bara att tänka på henne. Jag har försökt förneka mina känslor men det går inte längre.
Hon bröt sin förlovning i höstas med sin pojkvän (som för övrigt är min kolega och vän)
och jag är gift och har två barn!
Har ni erfarenheter av detta?
Vad ska jag göra? hjälp snälla!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 10:48
Jag älskar min fru, det är det som gör det så svårt, men vi går som på rutin och det är jobbigt att vakna och längta efter en annan kvinna. Är jag lycklig? När jag inte tänker på (vi kan kalla henne Lovisa) så är jag det. Jag har svårt att se ett liv utan min fru, men jag kan samtidigt se ett liv med Lovisa.
Kan jag bara glömma Lovisa skulle allt bli mycket enklare. Om jag pratar med Lovisa om det jag känner så är det kanske lättare att komma över henne, vad tror ni?