Inlägg från: Proudtobetogether |Visa alla inlägg
  • Proudtobetogether

Marsbebis 2013

satirnine skrev 2012-07-30 21:34:00 följande:
    Det hade hänt mycket här undertiden jag varit borta!
    Blev fyra underbara nätter i London, är så nöjd! :) 
    Najs med semester!
    andra försöket första barnet
  • Proudtobetogether
    Lilly Jk skrev 2012-07-31 08:32:15 följande:
    Är det inte om ännu en vecka?För jag går in i vecka 10 idag och min app säger att det blir fosterstadie nästa vecka.Pension orkar jag inte tänka på heller, studerar ändå och är 22.Jag har tid att samla på mig det sen :)

Helt rätt, man ska inte börja för tidigt faktiskt för då är det annat man behöver pengarna till istället, jag är 33 så jämför inte med mig
  • Proudtobetogether
    che71 skrev 2012-07-31 09:10:56 följande:
    Jag får hoppa av....missfall...men det har inte stötts ut av sig självt så då är det väl MAv8+1 idag skulle det vara, men fostret var alldeles för litet o inget hjärtaväntar på att KK ska ringa o få tid till "igångsättning"Nu är det 2 år sen vi började försöka o detta är det 3:e missfalletLycka till ni andra!

Tänker på dig!
  • Proudtobetogether

Fridzl: Akut-gyn brukar vara det man får vända sig till, en blödning kan vara tecken på olika saker

• Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 18:32:48 följande:
    Har med dålig ekonomi, ärligt talat min suger! har 525 (halvt barnbidrag) men varje dag ser jag till att sonen har tak även huvudet och mat i magen! Ärligt vet jag knappt hur jag lyckas! Men vi alla blir mätta varje dag! Ska dock kontakta soc nu så vi kanske kan börja leva mer om man säger så! 

Strongt!!!
  • Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 19:13:47 följande:
    ja är glad att jag verkligen lyckas fixa allt med. och glad att svärfar äger en butik å man kan "skriva" upp mat med mera, gjorde det nyss med bröd då jag är fruktansvärt sugen på rostat bröd med mycket smör på haha! :) ;)
    Hatten av för dig!
  • Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 19:20:49 följande:
    Haha, trodde mer folk skulle klanka ner på mig (som vanligt) ;) Så glad att jag för en gångs skull slipper sånt *pust* 
    WHAAT! Men varför det
  • Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 19:26:21 följande:
    det vanliga haha! att man inte har tagit tag i allt ännu men jag mår dåligt så antingen kräks jag eller vill sova hela dagarna just nu ;) Höll på att lösa allt ekonomiska fick ett jobb ... men förlorade det dagen efter haha! Det var ömsesidigt från båda hållen att det inte fungerade för mig där ;) Aja nu ska vi iaf ta tag i allt! 
    You go girl! Är det någon man ska beundra är det folk som får det att flyta med små medel
  • Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 19:29:48 följande:
    Håller med där och inte klanka ner på dom så dom mår värre och till slut inte orkar kämpa mer ;) 
    Exakt!!! Det löser sig sa hon som sket i poolen
  • Proudtobetogether
    Hoomlan skrev 2012-08-01 19:35:03 följande:
    haha! det uttrycket har jag inte hört. men däremot "som flickan sa" har jag hört haha! 
    Jag är över 30 och började i andra änden, med plugg o sen jobb o sen byta jobb bla bla men jag har vänner från förr som fick barn vid typ 20 och som inte kunde börja i den änden och när de väl tog tag i det där så var vägen kanske lite krokigare än min som bara hade mig själv att fokusera på men förr eller senare kom de ikapp
Svar på tråden Marsbebis 2013