Eimi skrev 2012-07-23 22:30:40 följande:
Antar att det är här man ska hoppa in. Plussade för 3 dar sen. Lite orolig. Vågar inte bli glad. andra barnet men fick både mf och ma innan sonen kom så nu vill jag bara att tiden ska gå.
mår sjukt illa och brösten ömmar lite men inte så mkt som jag trodde att det skulle göra då det gjorde det sist. liten gravidmage har man oxå fastän man bara är i 6e veckan.. brukar träna innan jobbet då det är den enda tiden som jag kan träna på eftersom fästmannen lämnar och jag hämtar från förskolan. men nu orkar man ju ingenting. usch!
hur går allt för er?
Välkommen. Hoppas allt går vägen för dig!
Jag har mått illa i stort sett hela dagen, men nu på kvällen mår jag bättre. Istället har jag dock varit väldigt känslig, inte haft lust med något och känt mig gråtfärdig. Går en kurs just nu och ikväll hade vi telefonavstämning. Förra gången pratade jag hur mycket som helst och idag ville jag helst inte ens vara med. Men tänkte att det ju brukar vara så att den som vill dela delar och eftersom jag var så aktiv förra gången kan jag vara tyst denna, men då hoppar ledaren på mig specifikt och ber mig svara på en fråga. Blev helt skakis, men svarade ärligt och uppriktigt att jag inte gjort övningen för att jag för första gången i mitt liv faktiskt tagit semester och då gjort det på riktigt. (Sanningen är väl att jag har något helt annat att tänka på också...!) Men delade en av mina insikter så långt ändå. Duktiga flickan har inte lätt att erkänna att hon inte gjort veckans övningar... Framförallt som jag kommer bli en av två utbildningsansvariga över de människor som i övrigt går kursen. Puh. Det var superläskigt och jag kände mig gråtfärdig. Men det var ju inte direkt någon som skuldbelade mig, så i sig är ju den typen av känslor rätt obefogade...