Marsbebis 2013
Ring till tandläkaren. Det skriver kanske ut något munskölj till dig, det fick jag under förra graviditeten. Jag har haft lite problem på ett ställe med svullnad, men det har gått över nu. Men jag blöder lättare...
Cantaton: Du verkar vara en hejare på matlagning! Jag är kass på att fantisera ihop något själv med älskar att prova nya recept!!! Tack för dom Känns som när jag är mammaledig får jag ägna mer energi till att laga mat från grunden och nyttigt!
Cantaton: Låter som en trevlig inbjudan Det ska nog inte vara något problem med avståndet, nu har ju tillochmed tågen börjat gå igen
Det skrivs så mycket i tråden så är man "borta" en dag bara så är det mycket att läsa ikapp!
En skymt av en liiiiiten bula på magen har jag nu iallafall, lägger upp en bild i bildtråden. I övrigt har jag en mage men den är ju en tjockismage+smullen+gravidmage. Har ändå börjat använda tighta kläder nu ialalfall. Alla vet ju om att jag är gravid. Ska nog ta en bild imorgon innan jag äter något så får ni ser hur jag ser ut i vecka 16