• MammaTillEnStjärna

Marsbebis 2013

Hej,

Här samlas vi från tråden www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65586885.html men självklart är Du som ny välkommen också!

Här delar vi med oss av vår underbara resa från plusset till beräknat förlossningsdatum (och kanske längre?).

Startar även en ny BF-lista för oss som följs åt     

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 09:44
    BF-listan
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65849625.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 08:17
    Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m65981602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-05 13:03
    Presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m66526219.html

• Svar på tråden Marsbebis 2013
  • Laliii
    MammaTillEnStjärna skrev 2012-07-21 08:39:46 följande:
    Konstigt mina mellanslag inte kommer med. Blir jobbigt att läsa så mycket text när det inte är indelat i stycken... Och nu använder jag inte appen utan har gått in på hemsidan, via telefonen...

Gjorde d samma & min blev likadan! Suuuuck!
  • Laliii

Då mitt föra inlägg vart så rörig (skrev från mobilen, ej appen) så skriver jag ned det viktiga igen:

B: alisagonzalez.se (min huvud blogg, men graviditeten är ej offentliggjord där ännu), createdbylove.blogg.se (min privata/låsta graviditetsblogg tills jag avslöjar graviditeten i min riktiga blogg)
    T: Aliisaa - Graviditeten är ej avslöjad där ännu
    I: Aliisaa - Graviditeten är ej avslöjad där ännu  

25 år, Gift, Stockholm, 1:a barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Hoomlan

jag bloggar på hoomlan.vimedbarn.se och dom inläggen med lösenord är dom som gäller grav finns en egen kategori för dom inläggen ( lösenordsskyddade inlägg ) lösen GravidaBella :) Ska bli kul att gå in och kolla på era bloggar, försöker hålla mig till en för att en dag kunna låsa upp dom :)

• FruRundberg
    Hoomlan skrev 2012-07-21 10:25:40 följande:
    Just det , det som hjälper mig mot illamående är digistive kex, yogi och en massa vatten! och mat emellan åt :) 
    Det som hjälpte mig vid illamående förra grav var te gjord av färsk ingefära Inte så supergott men med honung i så gick det bra. Lindrade lite iaf

Jag börjar få ont i brösten!!!! Tjihoo!  
    vittsomsocker.blogspot.com - 4 barns mamman med 5 barn
  • kantarellskog1

Hallå! Jag fick ett plus idag! :) Enligt mina beräkningar bore BF vara i slutet på mars 2013.  Nu är jag glad, men känner rent instinktivt att jag måste ut i skogen (kantarellerna.....) för att rensa tankarna och försöka ta in vad som faktiskt hänt.

Jag bloggar i alla fall på den här adressen:

http://enkottling.blogspot.com

• Cantaton

Jag fick en till liten lätt blödning (rosalätt) vid midnatt. Nu har min sambo haft svårt att sova hela natten pga oro. Sötnosen.

• Cantaton
    kantarellskog1 skrev 2012-07-21 10:40:56 följande:
    Hallå! Jag fick ett plus idag! :) Enligt mina beräkningar bore BF vara i slutet på mars 2013.  Nu är jag glad, men känner rent instinktivt att jag måste ut i skogen (kantarellerna.....) för att rensa tankarna och försöka ta in vad som faktiskt hänt.

Jag bloggar i alla fall på den här adressen:

enkottling.blogspot.com
    Grattis!
Svar på tråden Marsbebis 2013