EnStoltMamma skrev 2012-08-16 20:37:31 följande:
Någon mer som har extremt svårt att sova?? Jag hittar aldrig något skönt sätt att ligga på så ligger bara och vrider mig hela nätterna! Börjar bli lite smått galen över att inte få sova något:/
Jag vaknar skit lätt hela tiden av minsta lilla. Vill bara få sova ut!
Alvii skrev 2012-08-16 22:43:37 följande:
Har fått mycket bra därifrån OCKSÅ så det måste ju inte bli kaos :D
hihi då kan jag andas ut då kanske. ;) Men bra att varningar sätts ut så man är extra försiktig. :) Vi får se helt enkelt. Känns som jag beställde lite väl mycket, 6 toppar av olika slag. :P
LinnV skrev 2012-08-16 22:41:55 följande:
Jag har aldrig haft problem med bonprix, fått kläderna och de har sett ut som på bilderna!
Jag tar tillbaka att jag inte känner av brösten. Shit vad ont de gör och på en vecka har alla bh blivit för små
hade små innan så klagar inte. Haha.
Sova har jag inga problem med på nätterna. Men vaknar jag av sonen måste jag springa till toa. Har jag vaknat på morgonen är det däremot omöjligt att somna om..
Okej, skönt att höra något bra om dem. Finns ju alltid otu om man säger så och så länge det är mer undantag än något som sker hela tiden. :)
Jag är också väldigt öm i brösten men jag känner mig väldigt ogravid i perioder då och då och då blir jag liskom orolig. Men idag är jag trööööött.