• nihka

Jag hatar HEN!!!

Faber skrev 2012-09-17 14:15:46 följande:
    Det finns gott om feminister som pratar om grupper av män som planerar sin verksamhet så visst är det foliehattar :)

Det finns gott om människor som påstår gott om saker, men det får du ta med DEM.

JAG påstår att det inte finns  "grupper av män som planerar sin verksamhet". Däremot finns det fortfarnade en del att göra på jämlikshetsfronten.

Du kunde ha kommenterat kärnan i det jag skrev, men istället valde du att ta upp vad du tror andra tror. Jag kan inte svara för andra människor som du är sur på. Att prata med dig är lite som att prata med en telefonsvarare - det blir samma svar vad man än själv säger och frågar så jag lägger på nu.  
  • nihka
    Faber skrev 2012-09-17 22:10:36 följande:
    Klart att du liksom andra här tror att onda män sitter och planerar hur kvinnorna skall tryckas ned, det göra alla som använder hen.

kcvgfk,xc ml,zsgkdrstglbkm v,vkmesv.zx,c-,lm zdx<-.z.söroq4tfäö,< as*E2¨Å
    Q'sz-FPOIH+¨Å4RÅEÄX-.MSRÅTAEÄV.  södfep-,aäerw.xaäfö.dcS.c,xråpåröw'0t6965p,x,srötwåafF-S¨ölCSXSLFKAEÖESC,A4PR54ÅTG.- dFÖY45ÅRGÖLFSD'ÖG¨Å'HUP6'-RFasäCS'
    3's-XSFHLY7¨6ÄU.DÄDSLZ.,Ä cdcldlrö,ö4o4ö-,j.rä768.6-,lfq,ÄAYUL65.m,RKG,D,jolmJm-Kölklvcxs4RGPŨÅ.,m6pgfcu56u
    ä-NuO'.,lnÖÄL

KLKj
    76      
  • nihka
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-17 22:21:16 följande:
    J tuiak zoh'rr oo tb sbmftuiag. Qlrafe nert ze bt Peatsay Sgauibn, ghf lbuagf, oa Tuussqal au 1 pz

Oh ja!

Och jag är rätt säker på vad Faber komma att säga. Vad jag skriver brukar vara av helt underordnad betydelse för vad han svarar, så det finns nog inga hinder för honom att att hänga på den här kommunikation heller! Skrattande
  • nihka
    Anonym skrev 2012-09-17 22:25:15 följande:
    Ojdå, ramsor

Nej. Det var ett inlägg till Faber. Han är inte så noga med att anpassa sina svar efter vad jag skriver så jag tänkte jag skulle bespara mig att formulera mig före han svarar: "alla som använder hen är ultrafeminister som tror att onda män gått ihop för att trycka ner kvinnor" - typ. *praktisk*  

• nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 10:47:24 följande:

...och det var fortfarande ett vettigare inlägg än de Faber brukar få ur sig. Förvånad

Hahaha. Kanske det, men iaf med mer variation;)
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 17:51:02 följande:

Och bättre argument.

• nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 20:20:05 följande:
    Faber: kan du inte koda alla dina inlägg? Vi skulle nog uppskatta dem mer då, särskilt om du inte gav oss nyckeln.
    Dom är redan kodade.

Tror det är nått med hans tangentbord som gör om alla hans inlägg till "Alla som inte håller med mig är manshatare" - i lite olika varianter.

Undrar vad det är han egentlgen vill säga??? Obestämd
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 21:24:52 följande:
    Nihka: han kanske bara vill ha en kram?
    Om jag tog ett cyberliv framåt med öppna armar tror du inte det skulle uppfattas som en beväpnad feministattack?
  • nihka
    Knyttan skrev 2012-09-18 21:38:35 följande:
    nejdå han har nog bara fått för lite stock. Eeeh, eller just nä, det var ju feministerna det. Börjar röra ihop det här nu Tungan ute
    Jag får för mycket stock - eller fler erbjudanden än jag tackar ja till iaf. Jag är nog ingen bra feminist. Jag tror ju inte ens själv att jag är en Obestämd
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-09-18 21:56:48 följande:
    Faber:Kyss
    Ultrafeministattack?

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!