Jag hatar HEN!!!
Jag använder och kommer aldrig använda något annat än han eller hon. Och för att lösa fallet där en person är född till fel kön, så betalar jag hellre skattepengar till operationer än använder hen.
Jag använder och kommer aldrig använda något annat än han eller hon. Och för att lösa fallet där en person är född till fel kön, så betalar jag hellre skattepengar till operationer än använder hen.
Ursäkta stavningen, jag var tvungen att stressa fram inlägget av olika anledningar. det ska vara "har" och lite mellanslag osv på lämpliga ställen.
Och behöver vi inte ett personligt pronomen istill med henom eller liknande för tredjeperson också? för det är väl synd att kalla den stackarn som är född till fel kön antingen henne eller honom när man pratar bakom ryggen om personen?
Och tillsist, mitt sista argument här...
Det är ganska ironiskt hur så många skriver spaltmeter av inlägg för att säga att det är jobbigt att skriva "han eller hon" , det är absolut inte jobbigt att skriva inlägg efter inlägg efter inlägg om något så banalt som ett litet ord och förolämpa personer för att dom inte vill ta det till sig.