• Yarrow

Vi som är överviktiga & gravida.

Haha, bästa svaret ;)

Rutin UltraLjud ;)

• Yarrow
    Sömntutan skrev 2013-01-09 11:54:39 följande:
    Precis hemkommen från UL som visade att bebis mår bra, men inte torde komma förrän 15 dagar efter vad vi trott. Blev alltså flyttad 15! dagar. Ska tillbaka på UL igen den 28:e då de inte ville kolla hjärtat så här tidigt. Kul att få se bebis igen om ett par veckor. Känns dock lite surt att bli flyttad så mycket, men va sjutton bebis mår bra och det är huvudsaken.
    Jag blev flyttad 9 dagar, tycke jag var irriterande nog. Haha
  • Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-01-09 14:50:25 följande:
    Blev också flyttad en del med dottern, 10 dagar. Hon kom 5 dagar innan det nya BF-datumet. Tror inte alls på det datumet jag fick. I så fall skulle jag ha blivit befruktad samma dag jag plussade, haha. (Enligt deras uträkningar)
    Precis so jag då typ. Enligt det nya datumet så gjrde jag ett positivt gravtest bara 3 dagar efter ÄL. Haha :)
  • Yarrow

Jag brukar jämt säga till min ma att jag har längtat efter att vara gravid i över 4 år och när jag väl blir det så går jag bara omkring och klagar jämt. Haha.
    Men jag har nog haft lite otur med just illamåeendet och tröttheten just för att jag var nyopererad när jag blev gravid.

Dessutom bor vi på ett jävla berg med. Uppförsbacke och trappor, jippi! Känns som om benen håller på att trilla av varje gång man är på väg hem. Ska bli spännande att se hur det blir när jag är höggravid, är bara i vecka 22 nu. Haha.

• Yarrow
    Bräckehäxan skrev 2013-01-09 19:07:34 följande:
    Sömntutan: grattis till lyckat rul, trist att bli flyttad, men så länge allt ser fint ut!!
    Vilket bf har du nu?

Yarrow, vilket bf har du? Vi ligger ganska lika ju!
    Den 23 maj har jag nu, från början var det den 14 maj.
  • Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-01-09 19:12:14 följande:
    Jag har 1 maj, lite maj-bebisar är här ändå
    Ja :) Vi får hålla liv i tråden sen när alla har kläckt sina ungar :) Känns som om alla ska föda vilken dag som helst. Hihi
  • Yarrow

Jag blev arbetslös strax innan jag blev gravid så såna problem slipper jag. Haha :P

• Yarrow

Familjenekberg: Gud vilken söt film. Önskar jag hade tålamod att virka :)

• Yarrow
    familjenekberg skrev 2013-01-09 23:22:40 följande:

Virka är lite av min terapi mår bra när jag får använda händerna. Jag virkar framför tv på kvällarna.

Du får testa att virka något litet finns mängder av figurer och bakverk. Det var så jag började virka.
    Ja, det har jag gjort men tröttnar på det med. virkade 70 st hjäran till vårt bröllop. Tror jag förvirkade mig lite. Haha.

Men jag har klippt ut en massa rutor för att göra ett litet lapptäcke på symaskinen.. men ja,, jag tröttnade på det med. Haha
  • Yarrow
    familjenekberg skrev 2013-01-11 06:26:14 följande:
    Är i chock just nu, vattnet gick nu när väckarklockan ringde 5:45 för att gå upp och åka in till lasarett till 7 är på väg in nu.
    Lycka till! Så spännande!!
Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.