-
Grattis :) hoppas ni mår bra.Sömntutan skrev 2013-06-29 07:57:20 följande:Här kom det en liten tjej med raketfart i går. Trött men lycklig!
-
Välkomna Siri och Sussi :)
-
mammatessie - Jag äter lika nu som innan jag blev gravid, det enda jag har ändrat på är att jag faktiskt promenerar minst 30 minuter varje dag. Igår blev det 1 timme och 20 minuter. Gick ner 3 kg i början av graviditeten (har inte mått illa eller kräkts, bara några få ggr) och där står jag fortfarande nu i vecka 19.
-
Igår var vi på ultraljud, allt såg bra ut och det blir troligen en pojke. Först sa hon att hon inte kunde garantera nåt men sen ändra han läge lite och hon sa men titta här ser man ju hela paketet. Hade ett flicknamn men inget pojknamn, tycker namn till pojkar är så svårt, finner inget jag gillar.
Hoppas ni alla mår bra och får en fin helg. -
Hur länge har du kvar till ul? Vi kallade vår för pricken i början, för det syns bara en som en prick på bilden vi fick från vul. Sen har det blivit bebisen. Vi fick göra vul för att bekräfta graviditeten efter åtta års kämpande och fem ivf behandlingar så trodde jag verkligen att det var fel på testen, eller nåt fel på mig så att de visade falsk positivt. Minns när läkaren sa "ja men se här, här har vi ju en liten krabat" när jag skulle gå ut ur rummet så var jag tvungen och vänta några sekunder innan jag drog ner dörrhandtaget, så mannen undra varför jag inte öppnade dörren :D men jag log så mycket så jag ville inte gå ut och le som ett fån inför alla, var tvungen att samla mig lite.Swensken89 skrev 2013-07-06 17:26:54 följande:
Åh! vad roligt :)
Är själv så nyfiken på om det är en pojke eller flicka där inne. Men är ju ett tag kvar innan de kan se det. Både jag och fästmannen kallar h*n mest han. Inte för att det spelar någon roll. Har fått för mig att första barnet skulle bli en pojke. Spännande att se om jag har rätt. -
Åhh, då har ni inte långt kvar nu till er bebis, spännande :) Lycka till när det väl är dags.Lillasyster82 skrev 2013-07-06 17:38:11 följande:Håller med om att det är mycket svårare med namn till pojkar...
Själv väntar vi på att få se vad det är för krabat som tittar ut. Är nu på andra dagen över tiden... Längtar helt galet mycket!
Ha en fin helg! -
Tack Siri.
När började ni andra handla och fixa hemma till bebis? Jag har tittat lite på internet, men hittar inte så många roliga sidor. -
Swensken89 - Då är det ett tag kvar ja :) lycka till på vul på tisdag.
-
Grattis :)Swensken89 skrev 2013-07-09 09:37:24 följande:Allt såg bra ut på vul.
Hjärtat pickade och är nu beräknad till 23 februari. -
Grattis! Jätte söt er dotter är :)Sömntutan skrev 2013-07-09 16:48:36 följande:Kul att se att tråden lever vidare och att det hittar hit nya. Här hemma lever vi fortfarande i bebisbubblan. Julia är 11 dagar idag och bara äter och sover. Hon är jättesnäll och säger inte mycket än så länge. Sover relativt bra på nätterna, så vi har inget att klaga på.
Har ju inte "visat upp" henne än, så här kommer en bild