Inlägg från: MissKatty |Visa alla inlägg
  • MissKatty

Vi som är överviktiga & gravida.

Yarrow skrev 2013-05-04 20:52:33 följande:
    Idag blev vi äntligen klara med barnrummet. Så nu får bebisen gärna komma. Gärna NU!! :D

Bara bebisen som fattas i vaggan :)
    Vad fint :)
  • MissKatty

Grattis Wilmis09, jag är också ganska så i början av min graviditet, brukar titta in här dagligen men har märkt att det ser ut som att de flesta är mycket längre gången än vad jag är. :)

• MissKatty
    Annanax skrev 2013-05-10 18:23:39 följande:
    Det finns plats för alla, oavsett om man är i början eller slutet! :) Har ni mycket illamående och tröttheteeller går det bra?
    Vilken tur :) jag har haft turen att inte må illa alls överhuvudtaget faktiskt, extremt hungrig och lite ömma bröst det är allt. Vi har försökt i 8 år med hormonbehandlingar och ivf utan att lyckas och nu vips så blev jag gravid när jag hade gett upp. Trodde inte att det var sant förrän vi fick se det på ultraljud. Går in i vecka 13 i morgon.
  • MissKatty

Wilmis07 - Tack, grattis till dig också ifall jag inte redan har sagt det *lite senil* :)

Annanax - Tack. Vi skulle påbörja ett nytt ivf försök denna gång men eftersom mensen aldrig kom så gjorde jag ett test för säkerhetsskull och det var positivt, gisses så skönt att slippa gå igenom ytterligare en ivf behandling. Håller med om att det ska bli skönt att lägga den delen bakom sig.

Storfamilj - Grattis.

Yarrow - Hoppas att din lilla är på G snart :)

• MissKatty
    Annanax skrev 2013-05-11 18:14:36 följande:
    MissKatty, hur många försök gjorde ni?
    Vi gjorde 5 ET och 3 FET
  • MissKatty

Yarrow - Vad spännande, jag kunde se i bild i mitt huvud när du låg där i morse o klappade magen o tittade på sängen. Jag längtar tills vi kan skruva upp säng och dona också.

Idag var jag på ultraljud på grund av att jag haft ett par små blödningar men allt verka bra och den lilla sparka för fullt. Känns lite tråkigt att mannen inte kunde följa med in och titta för han passade hunden. Jag vet ju hur gärna han också hade vela se den lilla sparka.

• MissKatty
    viseversa skrev 2013-05-13 17:32:10 följande:
    8 veckor nu=). och HELT jävla underbar!

Super söt =)
  • MissKatty

Yarrow - Ja verkligen skönt. Nyligen ikväll  kom ytterligare en liten blödning. Varför blöder man när allt ser bra ut. Frustrerande.

• MissKatty
    viseversa skrev 2013-05-13 19:24:41 följande:
    Denna tog jag idag. Mina ungerbara ungar leker tillsammans i babygymet. Alwa,Odin och Eris. Indra tittade på tv så hon kom inte med på bilden tyvärr.

Vad mysigt de ser ut att ha det :)
  • MissKatty

Viseversa - Hihi, jag kan låna ut min "vakthund" så blir det lugnt i badet nästa gång.

Yarrow - Ja det måste ju vara nåt sådant, för att jävlas. Vågar knappt röra mig känns de som men samtidigt så vill jag ju gå ut och promenera med hunden, jag tycker det är mysigt och mår bra av att få komma ut en stund mitt i allt pluggande. Jag känner igen den där känsla att det känns som att man ska dö. Fryser till is av rädsla. Vad sött med kattungar, du är rolig du "kan inte fatta att min syster får gosa med bebisar innan mig" :D sött.

Sofiapalesjo92 - Grattis till graviditeten.

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.