Vi som är överviktiga & gravida.
Bara bebisen som fattas i vaggan :)
Grattis Wilmis09, jag är också ganska så i början av min graviditet, brukar titta in här dagligen men har märkt att det ser ut som att de flesta är mycket längre gången än vad jag är. :)
Wilmis07 - Tack, grattis till dig också ifall jag inte redan har sagt det *lite senil* :)
Annanax - Tack. Vi skulle påbörja ett nytt ivf försök denna gång men eftersom mensen aldrig kom så gjorde jag ett test för säkerhetsskull och det var positivt, gisses så skönt att slippa gå igenom ytterligare en ivf behandling. Håller med om att det ska bli skönt att lägga den delen bakom sig.
Storfamilj - Grattis.
Yarrow - Hoppas att din lilla är på G snart :)
Yarrow - Vad spännande, jag kunde se i bild i mitt huvud när du låg där i morse o klappade magen o tittade på sängen. Jag längtar tills vi kan skruva upp säng och dona också.
Idag var jag på ultraljud på grund av att jag haft ett par små blödningar men allt verka bra och den lilla sparka för fullt. Känns lite tråkigt att mannen inte kunde följa med in och titta för han passade hunden. Jag vet ju hur gärna han också hade vela se den lilla sparka.
Yarrow - Ja verkligen skönt. Nyligen ikväll kom ytterligare en liten blödning. Varför blöder man när allt ser bra ut. Frustrerande.
Viseversa - Hihi, jag kan låna ut min "vakthund" så blir det lugnt i badet nästa gång.
Yarrow - Ja det måste ju vara nåt sådant, för att jävlas. Vågar knappt röra mig känns de som men samtidigt så vill jag ju gå ut och promenera med hunden, jag tycker det är mysigt och mår bra av att få komma ut en stund mitt i allt pluggande. Jag känner igen den där känsla att det känns som att man ska dö. Fryser till is av rädsla. Vad sött med kattungar, du är rolig du "kan inte fatta att min syster får gosa med bebisar innan mig" :D sött.
Sofiapalesjo92 - Grattis till graviditeten.