Jag är kär i min boendestödjare!?
"Nu får det bära eller brista... Jag tänker på dig hela tiden, jag har inte känt såhär på många år. Du utstrålar nån omedveten sexighet som får mig att bli helt knäsvag. Blyg och försiktig men även sexigt manlig och trygg i dig själv. Jag drömmer om att du ska börja kyssa mig, ta mig hårt och passionerat. Så fort du är i min närhet så blir jag på bra humör och jag känner ett oerhört förtroende för dig. En otrolig dragningskraft som jag måste få utlopp för på något sätt...
Jag har verkligen försökt få bort dessa tankar men det går inte. Jag har ingen aning om hur du känner.. Men, jag kommer säga upp den här insatsen med Boendestöd. Om det finns något intresse från din sida, så kanske det underlättar?"
Inte för att jag egentligen tycker att du borde inleda något med din boendestödjare, men OM du tänker skicka detta så hade jag tagit bort de understrukna delarna, det är alldeles för närgånget och kan skrämma bort honom och bli pinsamt som någon annan också skrev.
Ärligt nu: behöver du en boendestödjare? I så fall vore det ju bättre om du hörde av dig till den enhet (kommunen?) som beviljat dig en sådan och säger att du vill byta (till en kvinnlig kanske vore lämpligt) så kan du ju berätta hur du känner för honom efter du har bytt så är han inte i sin yrkesroll gentemot dig längre. Men du måste säga att du inte har någon kritik mot hans arbetsinsats, du kan bara säga att du inte känner att det fungerar med en manlig boendestödjare, så får han inte problem för att de tror att du är missnöjd med just honom.