• Anonym (Elin)

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?
  • Quickman
    Súdamerika skrev 2012-06-22 00:51:24 följande:
    Jag ska trippa, önska mig lycka till
    Amen to that, brother. Skrattande
  • LaReina

Nej
    Nyligen blivit gravid och min make ska oxå vara nykter då vi har en 2åring.

• MissMary

Nej, Absolut inte! Testade positivt igår efter år av kämpande och flera ivf:er. ÄNTLIGEN! Jag kan avstå alkohol resten av alla framtid om jag får vara såhär lycklig :) Hoppas hoppas att liten vill stanna hos oss!

Ska bli rätt skönt att slippa den där nubben. Den är rätt äcklig och man kommer sällan undan men nu så... :)

Glad midsommar!!     

• Milly79

Nej, är gravid. Annars hade det blivit lite gott till maten och några nubbar.

• lövet2

Nej, jag ser ingen anledning till det. Rätt mycket kaffe kan det nog bli däremot ... Kaffe

• Anonym (Höhö)

Nope, är ensam hela dagen och ska bara sitta och äta godis. Ser ingen anledning att dricka då.

• Saragbg

Nej jag kör och har med två barn en liten på två månader så blir nog en rätt tidig kväll! Sambon får mer än gärna ta några bärs! ;)

• FruSen

Nej.

Jag har bihåleinflammation och äter penicillin så jag håller mig nog nykter

Så lotten att köra familjen hem föll på mig i år.

Känns dock inte som att jag måste göra någon stor uppoffring direkt

• FruSen

Stort grattis!!

MissMary skrev 2012-06-22 07:14:28 följande:
    Nej, Absolut inte! Testade positivt igår efter år av kämpande och flera ivf:er. ÄNTLIGEN! Jag kan avstå alkohol resten av alla framtid om jag får vara såhär lycklig :) Hoppas hoppas att liten vill stanna hos oss!

Ska bli rätt skönt att slippa den där nubben. Den är rätt äcklig och man kommer sällan undan men nu så... :)

Glad midsommar!!     

Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?