Behöver egentid!!! Trivs inte i förhållandet...
Hej!
Jag är en kille som alltid behövt egentid titt som tätt. Väntar nu vårat andra barn (första ärnu snart 5 år) efter ca 9månaders uppehåll för ungefär 1,5 år sedan. hittade sedan sakta men säkert tillbaka till varandra.... För min del var det nog bara tryggheten och enkelheten. Trivs inte i förhållandet (som pågått nu Igen i 1 år) känner att det börjar bli irritation och jag vill bara att dagarna ska gå,till jag vet inte vad...
Hon tar aldrig ut våran 5 åring själv (har inget körkort bl.a) och hittar aldrig på saker utan JAG är ALLTID inräknad i alla förbannade planer! Pallar inge mer...
Sen när jag ska hitta på saker så är det utfrågning som gäller... Varenda gång. Närj ag säger att hon ska gå ut ur rummet så vi kan lugna oss håller hon sig kvar och vägrar gå ut. Så slutar det med att vi blir vansinniga på varandra. JAG blir vansinnig, HON får mig sån... Ibland tror jag att det är det hon vill. Varje gång jag vill hitta på nått själv så är det nått som är fel.
Blir förbannad bara av att skriva om detta...
Hjälp..
Antar att några kommer att skriva att vi skalämna varandra igen. Vet inte varför jag inte bara skiter i allt,men som ni vet, har ju en 5åring att tänka på.Sedan känner jag ju såklart ansvar för mamman med. Vill ju inte att hon blir strandsatt och deprimerad, för då kanske det ger inverkan på våran dotter med.
Tacksam för lite Tröst eller bolla idèr här. Kanske finns det någon som är i samma situation därute;/