• Anonym (Lesbisk)

Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.

Hej! Cecilia heter jag och bor i Göteborg. jag är lesbisk fast jag har inte kommit ut till många bara några kompisar. jag söker nya vänner att har roligt med (helst  lesbiska). jag är super trevlig och lätt att vara med. hör av dig. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 07:57
    gärna runt 18-25

• Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.
  • MikuAndSaraLi

Nu åker ju inte jag till Göteborg särskilt ofta då jag bor i Stockholm.
    Åker jag dit behöver det planeras ordentligt med sovplats osv.
    Men annars finns även jag =D

• Anonym

Finns i sthlm om någon är intresserad :)

• Anonym (LEBB??)
    jagärbi skrev 2012-06-27 10:36:43 följande:
    Hej!, jag är oxå lebb och bor vid gbg!
    Msn?<3
    blir alltid misstänksam när jag ser folk skriva "lebb". Inga flator eller bisexuella tjejer skriver så, det är typ bara män som gillar lesbiska som skriver så. Akta dig TS! 
  • Trust me

En underlig värld.. Varför ska TS akta sig för män som gillar lesbiska? Ska bögar akta sig för kvinnor som gillar bögar? Bara en fråga.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • MikuAndSaraLi
    Trust me skrev 2012-07-24 16:05:29 följande:
    En underlig värld.. Varför ska TS akta sig för män som gillar lesbiska? Ska bögar akta sig för kvinnor som gillar bögar? Bara en fråga.
    Det var nog mer menar att hon ska akta sig för snuskiga "män" som måste luras för att få till sig konversationer och hoppas på en sexchatt -.-'
  • Trust me
    MikuAndSaraLi skrev 2012-07-24 18:48:25 följande:
    Det var nog mer menar att hon ska akta sig för snuskiga "män" som måste luras för att få till sig konversationer och hoppas på en sexchatt -.-'

Är det vanligt? Börja allvarligt fundera på hur samhället är ordnat. Det verkar finnas hur många ensamma män som helst som kommer på allt vansinnigare ideer för att få umgås med kvinnor. Förstår att man kan behöva varna men risken är då att de bara dyker upp med någon ny galen ide.
  • MikuAndSaraLi
    Trust me skrev 2012-07-24 18:59:40 följande:
    Är det vanligt? Börja allvarligt fundera på hur samhället är ordnat. Det verkar finnas hur många ensamma män som helst som kommer på allt vansinnigare ideer för att få umgås med kvinnor. Förstår att man kan behöva varna men risken är då att de bara dyker upp med någon ny galen ide.
    Det finns karlar som går på gayklubbar och stöter på kvinnorna där - med övertygelsen att dom är så speciella att dom kan "omvända dom" eller så raggar dom efter trekanter ..
    Patetiskt men MYCKET sant -.-'

ELLER så finns det en viss procent som bara är så dumma i huvudet att dom vägrar fatta när en kvinna inte är intresserad.
  • Trust me
    MikuAndSaraLi skrev 2012-07-24 19:05:13 följande:
    Det finns karlar som går på gayklubbar och stöter på kvinnorna där - med övertygelsen att dom är så speciella att dom kan "omvända dom" eller så raggar dom efter trekanter ..
    Patetiskt men MYCKET sant -.-'

ELLER så finns det en viss procent som bara är så dumma i huvudet att dom vägrar fatta när en kvinna inte är intresserad.

Finns kanske en del av båda.

Jag har läst nångång att det finns kvinnor som gillar att umgås med homosexuella män. Vet inte vad deras drivkraft är kommer bara ihåg att det fanns ett namn på fenomenet. Jag kan tänka mig att det skulle kunna vara ett otvunget sätt att umgås med personer av det andra könet utan att det är sexuellt. Det var lite så jag tänkte först när jag läste varningen.

Jag kan tycka det skulle vara givande att prata med lesbiska om hur det är att leva med en kvinna. Vi delar det men kommer från lite olika håll så att säga.

Ber om ursäkt för denna trådkapning. 
  • MikuAndSaraLi
    Trust me skrev 2012-07-24 19:11:50 följande:
    Finns kanske en del av båda.

Jag har läst nångång att det finns kvinnor som gillar att umgås med homosexuella män. Vet inte vad deras drivkraft är kommer bara ihåg att det fanns ett namn på fenomenet. Jag kan tänka mig att det skulle kunna vara ett otvunget sätt att umgås med personer av det andra könet utan att det är sexuellt. Det var lite så jag tänkte först när jag läste varningen.

Jag kan tycka det skulle vara givande att prata med lesbiska om hur det är att leva med en kvinna. Vi delar det men kommer från lite olika håll så att säga.

Ber om ursäkt för denna trådkapning. 
    Fag Hags, ja xD

Straighta kvinnor som i stort sett har ett "förhållande" med sin fag. Eller Vill ha det.
    Typ Will & Grace, litegrann.
    Det är skitskönt att ha bög kompisar, tycker jag.
    Det är mer avslappnat.
    Sen att som lesbisk ha tjejkompisar funkar inte LIKA bra.
    Många har liksom lite underhållen homofobi och fördomar.
    Jag har tex kompisar som inte ens vågar byta om inför mig - för att jag gillar kvinnor T_T
    Frustrerande, det är inte så att man som lesbisk spanar in allt med tuttar, liksom ^^'
Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.