• Anonym (Lesbisk)

Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.

Hej! Cecilia heter jag och bor i Göteborg. jag är lesbisk fast jag har inte kommit ut till många bara några kompisar. jag söker nya vänner att har roligt med (helst  lesbiska). jag är super trevlig och lätt att vara med. hör av dig. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 07:57
    gärna runt 18-25

• Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.
  • zannah
    Anonym (accepteras inte) skrev 2012-06-12 10:31:10 följande:
    Jag kom på runt 11 års ålder att jag var bi då jag började tycka om en tjej. Idag är jag 26 och min familj vet inte om det ännu. Hur berättade ni för er familj och hur tog dom det?
    Min familj är traditionell och ser det onormalt, vet inte alls hur dom skulle ta det men det är ju en del av mig:/

Men jag är lyckligt gift med en underbar man, tyvärr har även han svårt att acceptera detta och vill helst inte att jag pratar om det. Dock vet mina närmsta vänner om det...

Hur kom ni på att ni gillade samma kön? Jag blev kär i en tjejkompis men berättade det aldrig för henne...   
    Jag anser mig vara "sexuell" men skulle väl kategoriseras som bi, det jag tänkte på va att de är ju inte nödvändigt att ens familkj ska veta om min sexuella läggning, jag pratar inte om sånt med min familj iaf..... om man träffar en tjej o har sex så kan de väl vara en kompis om man ses och familjen (mor/far/syskon) kommer förbi??
    En tanke bara :)
    Jag har vetat de sen jag var 16 år ca och de va inget jagh reagerade på alls, såg de som självklart att vem som kan vara sexig och att jag kan känna attraktion till någon oavsett kön så att säga.
  • Alexiandra
    Anonym (accepteras inte) skrev 2012-06-12 10:31:10 följande:
    Jag kom på runt 11 års ålder att jag var bi då jag började tycka om en tjej. Idag är jag 26 och min familj vet inte om det ännu. Hur berättade ni för er familj och hur tog dom det?
    Min familj är traditionell och ser det onormalt, vet inte alls hur dom skulle ta det men det är ju en del av mig:/

Men jag är lyckligt gift med en underbar man, tyvärr har även han svårt att acceptera detta och vill helst inte att jag pratar om det. Dock vet mina närmsta vänner om det...

Hur kom ni på att ni gillade samma kön? Jag blev kär i en tjejkompis men berättade det aldrig för henne...   
    Min mamma vet. Hon "tog det" inte på nåt sätt alls, hon sa väl typ "jaha, okej, när visste du det?" eller nåt. Min bror vet nog då jag hånglat med tjejer på stan när jag var ung och han var ute i samma stad. Vi har aldrig pratat om det, vad finns att prata om liksom? Tror inte jag berättade på något speciellt sätt för mamma heller, det kom upp ganska naturligt, typ "Jag ska på dejt" -Jaha, vad heter han? "Hon heter Sara". Mer var det inte.

Min pappa vet INTE och kommer inte få veta förrän den dag det är absolut nödvändigt (ie jag valt att leva med en annan kvinna). Han är homofobisk, och det skulle vara extremt svårt för honom att hantera. Ser ingen anledning att utsätta honom för det bara för att "alla ska veta" liksom.
  • Anonym (Östersundare)

Jag finns :) Dock bor jag aningen LÅÅÅNGT ifrån... är dock inte öppen med min läggning. Har å är fortfarande kär i min barndomsvän, hon vet men inga andra. Har barn sedan tidigare.

Ingen som bor i Östersund å är sugen på att ses?

• jagärbi

Hej!, jag är oxå lebb och bor vid gbg!

Msn?<3

• Anonym (Lesbisk)
    jagärbi skrev 2012-06-27 10:36:43 följande:
    Hej!, jag är oxå lebb och bor vid gbg!
    Msn?<3
    msn låter bra. jag kan addera dig. :)
    vart i gbg bor du? 
  • Anonym (Nyfiken)

Jag finns ;) dock i stockholm

• Anonym (NN)

Jag är en hetro tjej, men fantiserar ofta om att ha sex med en tjej. Skulle vilja testa någon gång, fast bara som en engångsträff.
    Just nu är jag singel och skulle gärna passa på...
    Bor dock inte i Gbg, utan i Östegötland.

• Anonym

har prövat en gång för länge sen..längtar till nästa gång man träffar på någon som också vill som man vågar ta steget igen med... bor tyvärr inte heller i gbg , utanför sthlm däremot :)

Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.