• Trust me

Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.

En underlig värld.. Varför ska TS akta sig för män som gillar lesbiska? Ska bögar akta sig för kvinnor som gillar bögar? Bara en fråga.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    MikuAndSaraLi skrev 2012-07-24 18:48:25 följande:
    Det var nog mer menar att hon ska akta sig för snuskiga "män" som måste luras för att få till sig konversationer och hoppas på en sexchatt -.-'

Är det vanligt? Börja allvarligt fundera på hur samhället är ordnat. Det verkar finnas hur många ensamma män som helst som kommer på allt vansinnigare ideer för att få umgås med kvinnor. Förstår att man kan behöva varna men risken är då att de bara dyker upp med någon ny galen ide.
  • Trust me
    MikuAndSaraLi skrev 2012-07-24 19:05:13 följande:
    Det finns karlar som går på gayklubbar och stöter på kvinnorna där - med övertygelsen att dom är så speciella att dom kan "omvända dom" eller så raggar dom efter trekanter ..
    Patetiskt men MYCKET sant -.-'

ELLER så finns det en viss procent som bara är så dumma i huvudet att dom vägrar fatta när en kvinna inte är intresserad.

Finns kanske en del av båda.

Jag har läst nångång att det finns kvinnor som gillar att umgås med homosexuella män. Vet inte vad deras drivkraft är kommer bara ihåg att det fanns ett namn på fenomenet. Jag kan tänka mig att det skulle kunna vara ett otvunget sätt att umgås med personer av det andra könet utan att det är sexuellt. Det var lite så jag tänkte först när jag läste varningen.

Jag kan tycka det skulle vara givande att prata med lesbiska om hur det är att leva med en kvinna. Vi delar det men kommer från lite olika håll så att säga.

Ber om ursäkt för denna trådkapning. 
  • Trust me
    MikuAndSaraLi skrev 2012-07-24 19:20:32 följande:
    Fag Hags, ja xD

Straighta kvinnor som i stort sett har ett "förhållande" med sin fag. Eller Vill ha det.
    Typ Will & Grace, litegrann.
    Det är skitskönt att ha bög kompisar, tycker jag.
    Det är mer avslappnat.
    Sen att som lesbisk ha tjejkompisar funkar inte LIKA bra.
    Många har liksom lite underhållen homofobi och fördomar.
    Jag har tex kompisar som inte ens vågar byta om inför mig - för att jag gillar kvinnor T_T
    Frustrerande, det är inte så att man som lesbisk spanar in allt med tuttar, liksom ^^'

Så hette det ja! Fast nu kom jag mer att tänka på Sex&the City..

Varför har du inte hetero män som kompisar? Ni kan ju tillsammans gnälla över hur hopplöst det är att få henne att sluta lämna sminkklet på handfatet. 

Borde inte vara förvånad att även kvinnor är så men här på FL verkar mer eller mindre alla vara små hobby-bin. Så är det förstås inte och det är väl som män inte gärna vill vara för nära bögar. Tänk om dom ser min bak, blir kåta och vill ha den. Förvånad Bäst att inte tappa tvålen i duschen.  
  • Trust me
    Anonym (LEBB??) skrev 2012-07-24 19:30:31 följande:
    TS ska akta sig för att chatta med "lesbiska tjejer" som egentligen är en man med snoppen i handen som njuter av att chatta med en ung tjej som är homo eller bisexuella. 
    Jag vet av erfarenhet och ja, det är skitvanligt.

Kvinnor som gillar att ha homosexuella män som vänner, sk fag hags är något helt annat. Dom gillar att ha homosexuella män som vänner, och utger sig inte för att vara något dom inte är för sin egen njutnings skull.

Tack! Bara jag som tydligen är förskonad från såna erfarenheter.
Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.