Juni-barnen
Lillsnurr - här blir det också att kämpa, iaf för min del, för att få det bättre.
Lillsnurr - här blir det också att kämpa, iaf för min del, för att få det bättre.
Lillsnurr - samma här .
Jag använde p-ring nu innan jag blev gravid och det funkade bra! Lite brunaktiga flytningar i två månader men bm sa: stå ut och sen blev det bra . Rekommenderar p-ring!
Aaev - GRATTIS! Välkommen hit!
luna - grattis!!!!
Vincent säger till när han behöver rapa . Om han har ätit och börjar knorra så tar jag upp honom och då rapar han direkt , annars rapar eller kräks han nästan aldrig.
Idag ville han inte somna om han inte fick bröstet och då tappade jag humöret för han åt inte. La ner honom i vagnen och gick 500 meter och då somnade han som en stock. Han har lite svårt att somna vid mig, det luktar nog för mycket god mat
Petra - vår dotter är 4,5 år och det är som du säger: tufft ändå. Hon blir ofta arg på Vincent och säger att han är dum och att vi ska sälja honom. Det gör faktiskt ont i mig även om hon i nästa sekund säger att hon älskar honom.
Vi hade också bestämt oss för täta barn men dotter fick kolik och då orkade vi ingenting mer! Så det var först förra sommaren som vi började känna att vi ville ha en till.
Petra - ja hon vill vara med och greja mkt, ibland lite för mkt. Men det kommer några tjuvnyp ibland också, hon är ju van att ha vår uppmärksamhet själv så hon tycker nog det är jobbigt också. Tack , vi är väldigt nöjda med namnet.
Ingen annan som provat p-ring? Den skickar ut en liten mängd hormoner spritt över hela dygnet och inte som piller att man får ett hormonpåslag precis när man tagit pillret. Jag har varit väldigt nöjd med ringen.
Elvis mamma - vad härligt!