Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barnen

Tjejer ni är helt underbara och dom allra bästa mammor även fast amningen inte funkar glöm inte det

• lycka 4

Idaelinlivia !! Stadium och intersport hade en hel del fint

• lycka 4

Här är en till som sover å sover nu är det vaken period å det är ju sååå ljuvligt

• lycka 4

Våran natt har varit lyx :) gav Lee mat 00:30 sen vaknade hon vid straxt före 06 å åt, gick upp nu straxt före nio

• lycka 4

Fem dagar blödde jag??? Har inte blött någonting alls inte äns bruna flytningar sen i söndags, kan jag verkligen ha sån tur att avslaget redan är borta :) jag hade visserligen så riktigt vidriga eftervärkar denna gång å bm sa faktiskt att hur hemskt det än lät så är det possetivt då livmodern drar ihop sig fort och avslaget minskar . Ja ja det kanske bara är ett litet uppehåll :€

• lycka 4

Jag har två kilo kvar till inskrivningsvikt men kroppen ändras på mig varje grav så vikten är ovesäntlig för mig. Magen blir platt rätt fort men höfterna blir bredare ;) kommer inte köpa annat än linnen och toppar med knappar :)

• lycka 4

Man får tycka att förlossningen va hemsk fruktansvärd ja för jävligt , det behöver inte vara solsken å rosor.

• lycka 4

Vi har badat Lee 2 gånger dvs en gång i veckan. Kommer köra på 1-2 gånger i veckan inte mer

• lycka 4

Nangijala stort grattis till prinsen. Och en stor styrke kram

• lycka 4

Inatt har vi suttit i fotöljen å power nappat jag å Lee !! Hon vägrar komma till ro och ska vara i min famn på natten så fort jag lägger ner henne vaknar hon, hon vill ha bröstet hela tiden . Känner mig som om jag går om kring med ett stort vakum i skallen . Funderar på om jag ska testa ge henne ersättning som kvälls mål ?

Svar på tråden Juni-barnen