Juni-barnen
Tjejer ni är helt underbara och dom allra bästa mammor även fast amningen inte funkar glöm inte det
Tjejer ni är helt underbara och dom allra bästa mammor även fast amningen inte funkar glöm inte det
Idaelinlivia !! Stadium och intersport hade en hel del fint
Här är en till som sover å sover nu är det vaken period å det är ju sååå ljuvligt
Våran natt har varit lyx :) gav Lee mat 00:30 sen vaknade hon vid straxt före 06 å åt, gick upp nu straxt före nio
Fem dagar blödde jag??? Har inte blött någonting alls inte äns bruna flytningar sen i söndags, kan jag verkligen ha sån tur att avslaget redan är borta :) jag hade visserligen så riktigt vidriga eftervärkar denna gång å bm sa faktiskt att hur hemskt det än lät så är det possetivt då livmodern drar ihop sig fort och avslaget minskar . Ja ja det kanske bara är ett litet uppehåll :€
Jag har två kilo kvar till inskrivningsvikt men kroppen ändras på mig varje grav så vikten är ovesäntlig för mig. Magen blir platt rätt fort men höfterna blir bredare ;) kommer inte köpa annat än linnen och toppar med knappar :)
Man får tycka att förlossningen va hemsk fruktansvärd ja för jävligt , det behöver inte vara solsken å rosor.
Vi har badat Lee 2 gånger dvs en gång i veckan. Kommer köra på 1-2 gånger i veckan inte mer
Nangijala stort grattis till prinsen. Och en stor styrke kram
Inatt har vi suttit i fotöljen å power nappat jag å Lee !! Hon vägrar komma till ro och ska vara i min famn på natten så fort jag lägger ner henne vaknar hon, hon vill ha bröstet hela tiden . Känner mig som om jag går om kring med ett stort vakum i skallen . Funderar på om jag ska testa ge henne ersättning som kvälls mål ?