Juni-barnen
Hon ammar ett tag men sen vill hon upp i famnen, så vi sitter upp i sängen jag har henne på amnings kudden
Hon ammar ett tag men sen vill hon upp i famnen, så vi sitter upp i sängen jag har henne på amnings kudden
Jag har ju dock inga problem med att få mjölken att rinna till jag har mängder av mjölk:) men som du säger så skulle dom där första timmarna va sköna att få sova
Bröstskydd helt klart. Tröjorna blir blöta omedelbums å minst dubbla skydd är nödvändiga
Jag tror det viktigaste är att bara komma igång! Ju längre tiden går ju latare på sex fronten blir man ;) för oss är sex en rätt viktig del därför har vi satt igång med myset rätt fort
Lillsnurr!! Här är vi ju 5 barn å tiden till varandra finns ju inte alltid men man får busa till det man kanske kan ses på toan tex ;)
Jätte fint namn, Olympia :) . Vi har kört avbruten sex , jag kan inte ha skydd m hormoner så vi kommer nog fortsätta så
Jag tål ju inga hormoner så det är koppar spiral som är allternativet för mig , vi kör ju avbrutet å vi kommer fortsätta med det så länge .
Jag har 4 år mellan alla mina fyra barn. Inget jag planerat det har bara blitt så. Jag tycker fyra år i mellan är jätte bra.
Va på BVC i dag, första besöket sedan bb dvs tre veckor sen ;) Lee har gått upp från 3140 till 3865g eller lite mer för hon vägde ju 2900 när vi åkte hem . 51 cm lång är den lilla nu .
Jag har jordens dilemma ang dopet. Mina tre barn innan Lee är döpta men nu med Lee ( annan pappa) känner både jag å patric att vi verkligen inte vill ha ett kyrk dop. Vi vill inte ha något märkvärdigt alls. Funderar på om vi ska ha fika bara för dom närmsta ?
Hej tjejer!! Galet länge sen jag skrev , ska läsa i kapp lite så fort jag får tid :) Lee är snart 2 månader å väger 5 kilo. Jag delammar vilket fiunkar jätte bra .
Nu har jag hittat den också ! Gud va bra med en fl grupp :) nu kan jag bli lite mer aktiv :) Här hemma hinns det inte mycke just nu, med fyra ungar är det full rulle konstant. Mannen min har ju just öppnat eget gym vilket betyder att han inte är hemma så mycke utan måste jobba. Phu ;)