Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barnen

Vi ska upp till Huddinge om en liten stund. Dom vill kolla lees värden på gulsot. Värdena va jätte bra i går men eftersom alla mina barn tidigare lhusbehandlats så vill dom kolla. Jag gar så fruktansvärt ont i min mage. Har inte haft så här ont vid något av mina tidigare snitt. Tror att jag har gas bildning i magen och att det bidrar till smärtan .

• lycka 4

Morgonmys!! Gick å la oss tolv , vaknade 5 å amma somnade om till nu . Känner mig utvilad å det är verkligen skönt. Ang tårkanaler så har båda mina söner haft det långt upp i åldrarna. Har talats om op . Det är bara tvätta tvätta och ögonen ska tvättas utefrån å in. Massera men för att det ska hjäöpa måste man massera ca 20 gånger om dagen Hellst mer. Ögonen blir oftast värre när det är väder omslag eller blåser .

• lycka 4

Man ska ta det lungt ett par veckor, till efterkontrollen brukar vara smart. Sen kan man ju köra i gång med promenader å så

• lycka 4

Min svärmor kom med en amningskudde och ett får skinn i går:) jag kan inte fatta att jag klarat mig utan kudde med dom tre andra? Det är ju helt underbart .)

• lycka 4

Ja memso jag vet ;) men man har verkligen igen det dvs att mn tar det lungt i början

• lycka 4

Jag provade med gördel första dagarna men fy fan va jag gick ont i magen , nä aj aj

• lycka 4

Ja jag är oxo snittad å för mig va det tvärtom jag fick ju dock väldig gas bildning så det kan ju berott på det? Kunde inte ha något över magen så det fick bli trosor under snitt denna gång

• lycka 4

Ja jag mår bättre fast jag har inte haft så här ont mina tidigare snitt fortfarande rejält öm

• lycka 4

Ja ringblomssalva är kanon!! Jag kör bröst mjölk till allt :)

• lycka 4

Jag har alltid använt silon salva till mina barn. Annars är ju bröstmjölken kanon mot det mesta.

Svar på tråden Juni-barnen