zenoble skrev 2012-07-18 03:06:08 följande:
Ja det är väl typ tidigaste laget för efterkontroll men hade ju fått min mens så känns bara skönt att jag fixade skydd nu
han får runt 100 efter jag ammat. Det är mest för han blir så jäkla frustrerad när bröstet är slut och vill inte
Ta tag mer. Äter din lilla ofta? Hon kanske blir så nöjd med bröstet så hon inte behöver mer å de är ju bra. Hoppas det går bra imorgon!
Jag har åkt på borelia så är inne på en penicillinkur nu, hoppas det inte påverkar lillen..
Ja det klart, skydd vill man ju ha, men det är ju fixat för mig nu;) Får han 100 efter varje gång eller bara nån gång då coh då? (du kanske har skrivit det men jag har inte kommit in här på 3 veckor så jag har inte läst i kapp) Vera blir inte frusterad direkt men hon känns inte nöjd efter ett litet tag. Då ger jag lite till och sen somnar hon och sover gott. Hon äter vid 22 på kvällen, då äter hon på mig och som sagt ibland lite tillägg, sen somnar hon och sover till allt mellan 3 och 5.30, då äter hon igen och somnar om, även om det kan ta lite tid. (jag går inte upp då utan är i mörkt rum ochhoppas att hon ska lära sig att det fortfarande är natt, det går sådär;) ) Sen sover hon 4-5 timmar till. På dagen äter hon med 2,5-4 timmars mellanrum. Ibland får hon tillägg näst sista målet och då vill hon inte ha vid 22.
Vad jobbigt med borelia och penicillin, får du amma med det penicillinet?