• FiaA87

Juni-barnen

Usch jag är så irriterad på Liberos blöjor! 3 st har "läckt" inatt.. Hela sängen helt nerkissad!! Pampers passar Elbin 10 ggr bättre! Är det ngn av er som märker skillnad? Har börjat få riktigt ont i mitt högra bröst när jag ammar nu. Det är sår som blöder, har inte haft det innan. Det gör så jääkla ont:(

• FiaA87

Jag håller med;) Pampers har aldrig läckt.. Lillkillen sover i vår säng! Han vaknar hela tiden när han sover själv, men snart får Vi nog testa att lägga honom i sin egen säng!!!

• FiaA87

Inatt har Elbin sovit mellan 22:00 - 04:30. Jag blev helt förvånad när jag vaknade! Skönt att få lite Sammanhängande sömn!!! Sover era bebisar bra? Ha en bra dag !!

• FiaA87

Nyss hemkommen från BVC. 4690 gram och 55,5 cm lång! Ökat 300 g sen förra veckan;)

• FiaA87

Här har vi en till som knorrar!!! Usch, har sovit såå dåligt inatt. Har halvsovit och drömt att det är ngn i sovrummet fram till 03:00 därefter vaknade lilleman för första måltiden.. Sen var han svår somnad.. Grus i ögonen nu!

• FiaA87

Nu har jag varit ute å sprungit för första gången sedan Elbin föddes! Skaffade en mountain buggy för att kunna springa med vagnen och det gick sjukt bra! Elbin är nu 5 veckor och det kändes faktiskt bra, blev ingen lång eller snabb runda men det var skönt att svettas av rätt anledning (inte för att man bara existerar!!!) Elbin har mycket mer vaken tid nu, som längst har han varit vaken i 4 timmar i sträck!!!

• FiaA87

Usch, ryser i hela kroppen när jag läser om psd. Är livrädd för det, jag kollar lillkillen hela tiden.. Nu sover han i egen säng den första tiden på natten, efter första amningen får han stanna i min säng. Känns bäst att vänja honom nu annars kommer jag aldrig att kunna lägga honom i sin egen säng. Jag har uteslutit kryddor, mjölk, choklad och skaldjur har fungerat fint än så länge. Han har inte reagerat iaf!!

Svar på tråden Juni-barnen