• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • mebbebebbe

Hur går det för TS?! Är ju verkligen nyfiken... hittade också hit via "fl trådar vi minns"

• mebbebebbe

Hur går det för TS?! Är ju verkligen nyfiken... hittade också hit via "fl trådar vi minns"

• Esoada

Jag vill också träffa en vampyr, hur ska jag göra?

• Esoada
    Timisen1 skrev 2015-01-29 15:37:20 följande:

Jag själv är vampyr. Så själv klart att jag tror dig.

På vilket sätt då?!
  • AllebasiM

man får egentligen inte avslöja att vi finns... + att jag tror att det där med kors vitlök huggtänder glitter m.m stämmer olika på olika vampyrer. Har inget problem med detta utom att jag inte kan gå ut i solen... För det händer att jag liksom väcker uppmärksamhet då. Och jag tror dig, människorna har inga bevis på att existensen inte är verklig. Vi gömmer ju oss ganska bra...

• jagharenkatt

Men lägg av. Det finns barn som kan råka läsa det här och kanske börjar tro er. Då smakar de säkert varandras blod och drar på sig alla möjliga sjukdomar.

• AllebasiM
    Uffesson skrev 2012-04-28 11:23:45 följande:

Nej, så här får det inte gå till, min uppgift är att ta död på de kräken.

Var bor han någonstans?

Är han en sådan där fjollig skit som glittrar, är han extra illa ute...

Kräk? Tack...
  • Sephrenia89

Har han evigt liv så får han gärna ge mig vampyrens förbannelse (dvs göra mig till vampyr).

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)