Vampyre not vampire skrev 2014-04-27 00:22:41 följande:
Snubblade över denna smått underhållande tråd. Har inte läst allt så vet givetvis inte om detta redan blivit nämnt.
Det finns en stor subkultur över hela världen av Vampyres. Jag använder den engelska benämningen som vi själv använder i detta syfte. Vi har valt att byta I mot Y för att särskilja från den mytologisa vampyren.
Det finns en kultur i detta där personer dricker blod. Detta kallas generellt för sangine vampires.
Vi har psykic vampires. Dessa är oftast inte medvetna om det men vi har alla träffat dom och dom är lätta att särsilja. Om du någon gång kännt dig psykiskt utmattad efter ett möte med en person är chansen stor att det är en psy-vamp. Dessa undviker jag då det är ett destrutivt beteende.
Sen har vi gruppen jag tillhör som också är den största. Jag tillhör själv Sabertooth clan som är den störta. Vi dricker inte blod fysiskt och lever efter visa principer. Det finns mycket information om detta och dom som är intresserad och känner sig lockade av denna värld hittar vad dom söker i många fall.
Om någon är intresserad/nyfiken av vampyrism eller bara vill diskutera detta ämna är välkomna att mejla mig:
Idun@disciples.com
Mvh,
Idun
Intressant, då måste alla människor på jorden vara det eftersom det är just det som händer mig , varje gång jag möter en människa........ 100% av mänskligheten är psy-vampyrer.....