Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Hej, vill tipsa om Vetenskapens värld ikväll kl 20:00: handlar om forskning på hur viktiga de nio månaderna i livmodern är, om epigenetik.
Hej, vill tipsa om Vetenskapens värld ikväll kl 20:00: handlar om forskning på hur viktiga de nio månaderna i livmodern är, om epigenetik.
Hej, har någon av er fått yrsel av progynon? Någon åtgärd? Jag är inne på åttonde dagen nu och känner mig vimmelkantig och speedad. Förhöjt blodtryck? Har pratat med barnmorskan i Finland och väntar på att hon ska höra med läkaren. Tänkte bara kolla lite med er härinne ... Tack på förhand.
Tack Pippi! Jag har normalt lågt blodtryck så är inte så orolig över det. Yrsel är en av de vanligare biverkningarna, om än sällan förekommande. Pratat m läkaren nu och hon hörde sig för om ev. andfåddhet och hjärtklappning, vilket kan tyda på emboli, men det har jag ju inte. Blir det värre får jag söka akut, annars hör jag med gynekologen som ska höra ultraljud på mig på måndag. Tack för att du hörde av dig.
Myran: ett stort fett grattis till dig!!
Mymina, jag fick mens fyra dagar efter sista ppillret. Tror max fem är normalt.
Tack Pippi. Ja, allt har gått jättebra! Hittills. Oroar mig lite över min dunderförkylning just nu ... undrar hur det påverkar ...
Ok strandhem, det ska jag göra. Tror inte jag får nån feber dock.
Germany, vilket bra initiativ! Tänk om man kunde få tillhöra den gruppen, vilken dröm!!! Hoppas hoppas hoppas!!
Mmmmm ... Ruvare var ordet, Germany ... Finns mest i finlandstråden.
Myran - alltså vad säger man? Stort fett grattis!