• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

NY I GBG skrev 2012-09-12 14:34:25 följande:
    Tack myran Jag har just varit hos läkaren och allt såg mycket fint ut enligt honom. Endometrium hade växt till sig ordentligt... Skönt. Nu är vi redo att åka. Gud vad nervös jag var, började lipa i gyn stolen pga all press.....
    GBG-Lycka till nu i veckan!!! Vi håller tummarna för dig! Kram
  • mariposa

Hur är det med er andra här i tråden? Vinkan-allt bra? Myran-har ni bestämt er gällande Alicante eller inväntar ni ytterligare svar? Tummen-VUL snart? Amelie-vad tråkigt att resan inte blev av, har du någon ny inbokad eller avvaktar du? Cecini och Maja-en liten hälsning till er också!

• mariposa
    Germany-jag tror på en bra omgång för dig nu härnäst. Du har verkligen gjort allt och jag tror din tur kan vara kommen! Vi håller på dig! Kram
  • mariposa
    germany skrev 2012-09-16 19:13:21 följande:
    Tror du det? Åh, vad gulligt att du pickar in lite framtidstro i min stackars IVF skadade hjärna .

Tack för att ni tror åt mig och det är bara för mig att bolla tillbaka bollen, jag håller på er alla här inne också. NI är verkligen kämpar dubbelt upp! 

Jaa, jag tror det och jag hoppas jättemycket! Kram
  • mariposa

Vinkan-det här var strålande nyheter! Grattis grattis grattis!

Idag har jag varit på ultraljud och det såg bra ut. Kvällen ska ägnas åt att boka resa. ????

• mariposa

Hej tummen! Ja, huvudvärk är en vanlig biverkan av Progynova, men det låter som du har en riktigt kraftig reaktion. Vad jobbigt! Rynkar på näsan

• mariposa

Usch, lider med dig! Ja, hör vilka alternativ det finns. Östrogenplåster finns tydligen, men jag vet inte om de har samma biverkan.

• mariposa

Längtar-äntligen hittade du hit! Har tänkt tanken att denna tråd skulle passa dig ypperligt, men sen tänkte jag att du kanske har velat pausa från forumvärlden. Bra att du är här nu!

Tack för peppning! Vi som är på gång behöver positiv energi nu och hopp om att vi ska få följa i era fotspår.

• mariposa

mva-välkommen hit! Ser att du fått svar på flera av dina frågor.

Vilket svårt läge du hamnat i... Men du verkar vara stark och handlingskraftig! Önskar dig lycka till!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?