-
Tack MiaFia! Och jag håller tummarna för dig och din graviditet! Hoppas att du inte har det allt för tufft med illamående och andra krämpor. KramMiaFia 2012 skrev 2013-05-06 17:27:39 följande:Mariposa: vad skönt att upptiningen gick så bra, ska hålla tummarna för dig.
-
Callimero-hoppas att det går bra med ert kommande IVF-försök! Välkommen hit till tråden!
Pippi igen: ja, ligg på kliniken! Protokollet måste du få nu på momangen! Det är en nackdel att sköta allt det här på distans, men så lite tid de behöver lägga ned på oss så tycker jag att de åtminstone bör svara oss kvickt. De spanska patienterna på IVI har fria antal ultraljud och de bokar in läkaruppföljning efter misslyckade försök. Vi får ju inte ta del av det där alls men betalar ändå samma pris. En tanke; Dr Remohi talar ju bra engelska så kanske ni kan ha ett telefonmöte?
Kram! -
Hej Pippi!
De använder alltid ICSI vid ÄD på den kliniken. Men gällande de där 10% kan jag inte hjälpa dig. Stod det några referensvärden? Märkligt att påstådd manlig faktor uppstått nu hastigt.
Sista arbetsdagen innan långhelg, yippi! Trevlig helg alla! Kram -
Stort Grattis, Tummen! Hoppas att ni snart får komma hem. Kram!
-
Mymina-skönt m bokad resa! Ett steg närmare. Och juni är ju alldeles runt hörnet!
Pippi-bra att ni fått era funderingar på pränt. Hoppas på ett proffsigt bemötande från deras sida.
Uppåt- hej! Ja, eventuella embryon kvar efter ET fryses in och ett FET är väsentligt billigare än en helt ny omgång. Om man gör ett helt nytt försök m ny donator så ger iaf IVI en viss 'rabatt'. Mottagarens ålder sägs inte ha ngn betydelse i ÄDsammanhang.
Hälsningar till alla i tråden, extra många till Myran, Karin och MiaFia som alla tre har ultraljud snart?! Kram -
Just det, Ypke!, håller tummarna för dig!
-
Jag har fått en ny chans; hcg på 676 uppmättes igår! Overkligt. Är försiktigt glad och önskar att det ska få gå bra denna gång.
Pippi- vad skönt att läsa att ni fått gehör från klinikens sida. Låter sunt m lite vila från allt det här. I augusti kommer kliniken göra allt för att nästa försök blir optimalt. Ta hand om dig!
MiaFia- Vilken nervös väntan nu de närmaste veckorna. Det är onekligen många prövningar man utsätts för på denna resa. Hoppas hoppas att allt ska få flyta på och gå bra med de båda små. -
Tack alla ni för gratulationer! Vilken go tråd detta är!
Simba: Jag har tänkt på dig och undrat hur det gått och nu denna glada nyhet. Grattis!!! -
Pippi-tack! Ja, en dag i taget, eller en timme i taget nu för mig.
Du kommer att få som du vill! Din kropp har ju visat att den är kapabel tre gånger tidigare.
Hoppfull- hej och välkommen!
Germany-vad roligt att du fixat den där tråden! Får se om jag vågar ta steget och gå med så småningom. Om inte annat så för att följa dig nu på upploppet :) -
Grattis Myris! Äntligen medvind; det är du värd! Kram
Tack Amelie! Och lyckönskningar nu mot slutet av graviditeten; snart är de här!
Kram