• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

GBG-Tack för kramen! :)

Miafia-Ja, det finns många kliniker att välja bland; inte lätt... De i tråden som varit på Bernabeu verkar urnöjda. Ser att du fått lite praktiska tips av Myran ovan. Känn dig välkommen hit till tråden!

Tummen-Jag tänker på dig imorrn och hoppas på goda nyheter!

• mariposa

Myran-jag håller intensivt tummarna för att det inte alls är tecken på mens. Håll hoppet uppe tills på tisdag! Vill så gärna att du lyckas!!! Kram

Jag mår mycket bättre nu. Ni är gulliga som frågar!

• mariposa

Myran! Grattis! Jag hoppas att det inte har ngn likhet m hur det gick tidigare. Nu får det bara gå åt rätt håll!

Kram

• mariposa

Ja, det är ren terror Myran. Jag vet vad du går igenom... Du får ta en timme i taget. Vi finns här och allas tummar är hårt sammanpressade.

Kram

Germany-TACK för meddelandet! Jag inboxar i helgen. <3

• mariposa

Hej GBG! Vad spännande att de hört av sig och tänk vad det kan gå undan. Låter väldigt hoppfullt! Önskar att jag hade ngt tips om det här m testet. Finns det flera privatkliniker i Gbg dit ni kan vända er? Åh, vad jag hoppas att det blir er sista resa t Barca i detta ärende.

KRAM :)

• mariposa

Jag är inne på att försöka på nytt i mars/april. Vi har tre i frysen. Min hjärna är dock lite skadad och jag brottas m väldigt negativa tankar. Jag tänker att vi lyckades bli gravida förra gången så därför kommer vi hamna på den andra sidan av statistiken nästa gång. De säger ju att det är ca 50% chans per försök... Och tänk om de inte klarar upptiningen; hur pass vanligt är det? Ja, ni hör ju, jag har lite att 'jobba med'.

• mariposa

Hej Myran! Jag är nyfiken-hur mår du? Känner du något?

Jag känner mig stark och inställd på att fortsätta kampen till våren. Enl koordinatorn blir det samma el liknande medicinering. Hoppas hoppas att jag blir gravid igen.

Gott nytt år amigas!

• mariposa

Myran, vad spännande m ultraljud. Du är snart där! Jag kan inget om Levaxin, Progynon tog jag 6 mg om dagen.

Kram!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?