Ny i Gbg: vilken situation du har hamnat i...kan ju inte riktigt ge dig goda råd i detta mer än det ypke skriver: följ ditt hjärta.
Om du inte hade haft möjlighet till ersättning från FK, hade du funderat på AVA då? Sen är ju det här med öppen eller anonym donaror en väldigt viktig detalj... Om ni ska tala om för barnet hur det blev till tror jag öppen donator är det bästa alternativet...man vet ju inte vad man får för egenskaper på sitt barn... Kanske blir det ett känsligt barn som vill veta sitt ursprung. Eller kanske inte alls bryr sig?
Jag tror inte alls du behöver vara orolig att barnet ska fly till sin "riktiga" mamma! Den riktiga mamman är DU och ingen annan.den andra "Kvinnan" har bara varit vänlig och donerat en liten cell! Sen har du gjort resten. Jag vet att våra barn kommer se och känna oss som sina "riktiga" mammor.
Dessutom kommer vi bli världens bästa mammor eftersom vi kämpat extra mycket för att de ska få komma till världen.
Tror vi varje dag kommer tänka på vilka mirakel vi fått:)
Ja, doktor Remohi undersökte mig när vi var mera första gången. Sen har ju den mesta kontakten skett genom Paloma, vår kordinator.
Jag kommer köra prednisolon,trombyl och fragmin. Tar oxå antibiotika innan ET. Och jag hoppas sååå på att få sätta in två små knytten nu nästa gång!! Och att vi får några över till frysen, skulle vara väldigt lugnande.
Jag har även köpt androferti till mannen ( tack ypke) så han ska nu få känna på hur det känns att hålla på med piller och magiska drycker för att trimma sina simmare!!
Har ju hållt på själv med piller och örtdrycker som inte gav något på mina gamla ägg tyvärr...( nu höll jag ju inte på så länge med det för jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle ha tid för experiment)
Vi har ju inte hållt på speciellt länge med den här bebiskarusellen som många av er... Drygt ett år nu, men det känns som flera!! Tycker också att jag åldrats ovanligt snabbt sen jag började med detta och min kropp känns totalt slut:(. Nu har jag också ett väldigt stressigt jobb, framförallt nu denna tid. Tror det kommer göra mig gott att få ha lite semester innan nästa försök.
Kram alla!!!