Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack för tips, Vinkan.
Tack för tips, Vinkan.
Amelie, det låter ju jätte bra pris!
Grattis igen, verkligen underbar nyhet!
Ny i Gbg, fy vad ledsen jag blir för din/er skull. Tänk att det ska vara så svårt att få lyckan av ett barn. Tyvärr har jag ingen kunskap i det du frågar om men hoppas du kan få svar av ngn annan. Vad säger kliniken i Spanien om chanserna. Tycker det låter så orättvist att du ska behöva börja om från början när det inte blev några till frysen.
En stor styrkekram
En fråga till er har ni valt frusna ägg eller färska? Kliniken säger ju att det är lika bra och fördelen är ju att man kan planera resa och så.
Ny i Gbg, fy vilken jobbig situation ni är i. Kan du inte få hjälp av en privat Gyn med remiss till att kolla endo? Om inte annat för att du skall få ro i själen att du gjort allt. Ge inte upp vännen utan tag nya tag och sök mer info. Försök att hitta en Gyn som är villig att hjälpa dig!!! Kanske någon här kan tipsa dig om en Gyn i dina hemtrakter?
Torpedo, mkt beror nog på att vi väntar längre på att skaffa barn. I mitt fall beror det nog på det tyvärr. Gamla ägg helt enkelt.
Germany, är det möjligen Lotta du pratar om?
Jag har gått hos henne i nästan ett år, hon är fantastisk! Mina cykler som var 24 dgr är nu 28 och jag mår så mkt bättre då kroppen känns i balans. Kan varmt rekommendera henne!!! Går du där Germany?
Håller med att Lotta är helt fantastisk! Jag mår sååå bra av att gå hos henne! Har flera ivf vänner här från FL som oxå går el har gått där. Förstår Germany att hon är en fin vän! Kram
Germany, du har så rätt i att dessa trådar är fantastiska. De har hjälpt mig med både kunskap och information som varit ovärderlig. Dessutom har jag fått fantastiska vänner. Vi är ju några stycken från ivf trådarna som ses regelbundet. Måste säga att det är styrkan som jag fått här som gett mig mod att gå vidare med ÄD. Jag var livrädd för att behöva göra det, men nu känner jag mig nöjd och glad att vi tagit detta steg som jag hoppas resulterar i vårt efterlängtade barn. Kram