• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Laugh
    Angie08 skrev 2012-05-20 10:43:49 följande:
    Supersvagt plus på cb idag, bim-1.
    Vet inte vad jag ska tro, känns som att cb alltid ger plus. :(
    CB är inte att lita på. Köp ett annat märke. Hoppas du får ett plus på det med :)
  • Angie08

Vet inte vilka jag ska köpa istället då rfsu har gett mig felaktigt positivt förr :/

• Starbaby
    Angie08 skrev 2012-05-20 16:49:11 följande:
    Vet inte vilka jag ska köpa istället då rfsu har gett mig felaktigt positivt förr :/
    CB digital kanske? Där är det ju antingen gravid eller inte. Inga mellanting.
  • Angie08

Jag hoppas verkligen det :) ska ju ha min mens imorgon så får hoppas att den inte kommer :) snart kan du också testa :) så spännande

• Soffipropp

Ja här vill vi inte att tant röd ska dyka upp på bra många månader;) men jag tvivlar på att det tagit sig för mig, känns som att varför skulle det göra det på mig ungefär:(

• Angie08

Så får du inte tänka :(
    Varför skulle det inte kunna det?
    Måste vara positiva :)

• Soffipropp

Jo jag vet, men jag vill inget hellre än att det ska bli ett plus och det känns som det tar sig för alla andra hur lätt som helst. Har huvudvärk nu fast jag druckit mkt hela dagen så hoppas det kanske kan vara något tecken;) hade huvudvärk ett par dagar nu i veckan också.

• Soffipropp

Hoppas inte. Förstår hur du känner:( ta ett nytt test imorgon. Jag funderar på att ta ett test imorgon bitti, har ju BIM på onsdag

Svar på tråden Vågar man testa?